Clausfox Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Skrevet Juli 16, 2013 har montert girkasse, slavesylinder og mellomakseling. Nå har jeg starta med å lage eksosannlegg forløbig bruker jeg org manifold og mitre lyddemper, men skal bruke Harley Davidson bakpotter! håper på litt lyd! blir 323 look haters gonna hate! det skal stitte opp og ut til hverside! Vinklen blir lik "sjermen"
tommyheimberg Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Fy fader her gpr det unna!, også så strøkent da:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Clausfox Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Ferdig med å sveise eksos. så montere litt sere idag. Fikk også speil, panser og bagarsjelokk ifra lakkern igår kveld.
Espen.s Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 skjedd noe her i det siste? gleder meg til å se mer
carlhaakon Skrevet September 4, 2014 Skrevet September 4, 2014 Får legge ut ett bilde av bilen hvordan den er nå da. blitt rett og slett nydelig tommyheimberg, b0rgund, S. Gunstad og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå