Gå til innhold

Min 07' 1-Serie *BMWP front


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker den ja, bare at jeg handler blank. Litt avstand er det, men jeg tror ikke det er så mye som 4mm. Det er uansett ikke så mye at man vil legge merke til eller henge seg opp i det etter min mening. :)

 

Dobbelsidig teip vil nok gjøre samme nytten, men som du sier så blir det verre om skiltet må av av en eller annen grunn. I tillegg kan man ikke rette det opp om man bommer litt på plasseringen første gangen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig fornøyd! Tror det blir bøst med splitterne også :) Skiltet har jeg ikke hjerte til å montere enda, er så fint uten..! Det blir nok ikke montert før jeg har fått en advarsel! 

 

Har forøvrig "kjøpt" facelift baklykter og M-sport understell, blir hentet 15. April. Lurer litt på Performance striper også nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og du det der ble rått, med splittere og greier :clap:Hvor kjøpte du dem? :grin:
De er kjøpt på GS-bildeler:)Syntes det ble ordentlig bøst!
Meget bra 8)
Syntes det ble veldig bra selv! Men hekken ser veldig trist ut nå, så må få på M-sport fanger bak etterhvert!Her er ett par bilder til :)uzaqa5y8.jpgu6yju9un.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle tatt ett bilde litt fra skrått slik at vi hadde sett fronten din pluss siden for helhets intrykk. Rett forfra så den vertfall heftig ut ;-)

Helt enig med deg, var bare kjapt innom lokale vaskehallen å tok 3 kjappe bilder etter ett 16 t skift:) Går på langfri til fredag så blir tatt noen ordentlige bilder i nærmeste fremtid!:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...