puggy Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Da er det vel snart på tide å gjemme gammer'n for vinteren! har forøvrig fete planer for vinterbil/bruksbil!! Kan vel si at det som ingår i planene er skjermbreddere, bredda slålfelger og drastiske endringer på fronten av bilen! den har igjen noen bruksdager før snøen kommer (som er tidlig her oppi dalen)Så uten mere om og men.. så sier jeg ett regnfult farvel til e21'n for i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Misset denne. Veldig fin bil, og deilig å se e21 interessen øke siste par åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Fantastisk kjerre. Morro at noen satser på E21, det er altfor lite av dem etter veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Da er det vel KANSKJE på tide med en liten oppdatering.. Har vel ingen god grunn for at jeg ikke har lagt ut noe mer her.. men det har ikke skjedd allverden heller. men nå har jeg bestemt meg for at jeg skal prøve å være litt flinkere til å bruke forumet fremover Så slenger ut litt bilder av det som har skjedd siden sist Bilen har ikke vært førstepri i sommer. Men har brukt den mye og fått gjort littegrann, og fått vært med på et par treff "han" har btw blitt døpt Mr. Puggington. Gått gjennom første norske EU-kontroll med 0 feil!! Felger ble bestillt, men fikk ikke alt jeg trengte til å få de på tidsnok til Bud-treffet dessverre.. så ble passasjer med Kristian Hagen's latterlig orginale e30 med snart 30 år gamle vindusviskere, og med 28.000km på telleren ved starten av turen.Denne turen ble uten tvil årets høydepunkt! Jeg fikk jo såklart på felgene til slutt Valget fallt på Klutch SL1 i 8" og 9" og kan ikke si jeg angrer! muttrene får nok annen farge enn rødt! Litt før/etter bilder Litt lavere og litt breiere, og jeg kan ikke klage på å ha denne stående i garasjen Planene fremover nå er å få sendt felgene til østfold felgteknikk, få senteret lakkert hvitt, og polere kanten skikkelig. Om noen har tips til interiør hadde det vært flott! Er dritlei av å måtte se på blått stoff nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Kan forsåvidt også nevne at jeg kommer til å filme litt på noen av treffene til sommeren! Lagde en liten snutt fra litt testing av kamera i sommer, regner med at dere overlever at det er med en golf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 24, 2014 Share Skrevet Desember 24, 2014 Nyydelig bil! puggy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Desember 27, 2014 Share Skrevet Desember 27, 2014 love this car!! puggy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 har fådd mer å mer sansen for E21, flott bil, flott farge =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 frisker op tråden, da dette var en usedvanlig vakker bil! =D Interiør bilder om du enda har den i eie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå