gogutn Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Har nå lakkert min BMW E39 til matt svart med plasti dip, hva synes dere og hva hadde vært bedre ? tar all kritikk med et smil
bimmerfun Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Ta litt nærbilder. Ser jo litt hjemmelakkert ut det panseret? Lakket med bokser eller el.sprøyte? Vurderer å gjøre dette selv eller foliere nemlig
kviholen Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Må bytte ut de jalla lyktene foran iallefall. +1
Fidelio Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 så ut som om du har sprayet den i "paint" på første bildet, Spesielt panseret. Kan være lyset? Bildet 2 var bedre Som andre sier, fjern de kebab lysene
stig. Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Innlegg redigert, da noen er litt hårsåre her stakkars. Plastdip så bra ut.
Clerion Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 På det første bilde ser det dritt ut, men kan være lyset som nevnt. Det andre ser helt ålreit ut, få ut flere bilder
Hankook Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Bilde nr. 1 synes jeg ser jalla ut. Chrome lykter aynes jeg ikke passer. Panser ser skjoldet ut, men kan være lys eller lignende. Bilde nr 2 meget bra. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
lagunilla Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 syns bilen vart kul jeg,men så digger jeg svart matt og sa,men du burde koste på deg en runde med sotespray på de framlampene eller ...kremt....bytte de.... (for de ser litt sånn "hai bror" /pakkis ut spør du meg,hehe) Syns du kan koste på deg en runde med Norskopplæring.............starter ikke en setning med liten bokstav......og....man trenger strengt talt bare ett punktum. Han ville dessuten ikke ha synspunkter på lyktene, men lakken. På det første bilde ser det dritt ut, men kan være lyset som nevnt. Det andre ser helt ålreit ut, få ut flere bilder Btw, wicky her er bare pakkis og bror Pass kneskålene dine. stig. Ro ned nå, Stig har jeg jobbet sammen med, og han har ikke noe imot andre raser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå