Carlsius Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Her er min Bmw E87 og mine planer med denKjøpte bilen i januar, synes den så veldig kjedelig ut på den tiden, men hadde mange planer i bakhodet. Valget endte på akkurat denne bilen mest på grunn av alt utstyret(er litt utstyrs freak ). Planene for bilen hoper seg bare opp ved å være her inne og titte på alle de andre sine oppgraderinger, har mer planer enn tid, rett og slett Grønt: Blitt utførtBlå: Kortsiktig planRød. Langsiktig planPlaner for bilen:Spoiler - GjennomførtNytt sommer hjulsett - GjennomførtNytt vinter hjulsett - Gjennomført Nye nyrer i Chrome - Gjennomført Matter i Velur - Gjennomført HaifinnePedalsett - GjennomførtUsb musikkkontakt / Bluetooth streaming(Combox) i stedenfor Aux Led lys interiørEksos(2x enderør)Her er det viktigste av utstyrslisten til bilen:S1CCA - Auto start/stop functionS1CDA - Brake Energy RegenerationS249A - Multifunction f steering wheelS258A - Tyres with runflat propertiesS2MGA - BMW alloy wheel, M double spoke 207S320A - Deleted, model letteringS321A - Exterior parts in vehicle colourP337A - M Sports packageS339A - Shadow-LineS3APA - Windscreen with grey wedgeS403A - Glass roof, electricalS420A - Sun protection glazingS423A - Floor mats veloursS431A - Interior mirror with automatic-dipS442A - Drink holderS459A - Seat adjustment, electric, with memoryS473A - Armrest frontS481A - Sports seatS488A - Lumbar support, driver and passengerS493A - Storage compartment packageS494A - Seat heating driver/passengerS4MGA - Interior mouldings aluminium glacier-silverS502A - Headlight cleaning systemS508A - Park Distance Control (PDC) front and backS520A - Fog lightsS521A - Rain sensorS522A - Xenon LightS534A - Automatic air conditioningS540A - Cruise controlS563A - Light packageS609A - Navigation system ProfessionalS620A - Voice controlS644A - Preperation f mobile phone w BluetoothS677A - HiFi system Professional DSPS704A - M Sports suspensionS710A - M leather steering wheelS715A - M Aerodynamics packageS775A - Headlining anthraciteP7A3A - Business PackageP7AZA - Advantage + Comfort + Sport Package MS842A - Cold-climate versionBilder av bilen når jeg fikk den(vinterdekk)Bilder av hvordan bilen er nå etter å ha gjort følgende:SpoilerNye sommerfelger Bilens interiør: Gustav C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Her er noen bilder av da jeg skiftet nyrene på bilen. Valget stod mellom helt sorte og chrome nyrer (sånn som 130i). Med tanke på at jeg har sort bil endte valget på chrome, for å få litt kontraster på bilen. Her ser man forskjellen(Ny/gammel) Her er de ferdig montert. Hvis noen trenger har jeg da 2 stk originale nyrer liggende hjemme Her legger jeg med noen bilder av mitt pære skifte, skiftet fra halogen(gule) i angel eyes'ene til led(hvite). De ble kjøpt fra ekstrakys(link) og kom på døra etter et par dager bare. En ting jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte led med 4 spredere, for på mine blir lyset spredt i 2 retninger bare. Dermed blir ikke lyset spredt like mye ut til den ytterste ringen. Men er forsatt fornøyd med resultatet. Her ser vi forskjellen på halogen og led, 50/50 bilde Med halogen Med LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Fin bil det! Åssen gikk det med diagnose prosjektet ditt, funnet noen spennende feilmeldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 meget pen bil Carlsius! skjedd noe nytt her i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Fin bil det! Åssen gikk det med diagnose prosjektet ditt, funnet noen spennende feilmeldinger? Kjøpte diagnose kontakt med programmer fra ebay. Etter litt pc-plundring fikk jeg INPA, NCS-expert, TIS og DIS til å fungere. Fikk lest ut feilmeldinger via INPA, men var ikke alle jeg forstod meg på. Så dermed installerte jeg DIS som jeg er kjempe fornøyd med, fikk lest av feilmeldingene og fikk en god forklaring på hva det er og når jeg fikk den(i hvilken fart og hva KM-stand var når den kom). Har nå slettet feilmeldingene mine, for så å se hvilke jeg får igjen. For lå noen feilmeldinger der som har kommet for leeeeenge siden. Så skal ta en ny diagnose om et par dager. Gustav C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 meget pen bil Carlsius! skjedd noe nytt her i det siste? Det jeg har gjort siden sist er å montere nye pedaler. Synes de gamle sorte var så stygge og kjedelige. Bortsett fra det har jeg gått over bilen både innvendig og utvendig med bil pleie produkter. En liten vinter-shining Kommer litt bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Flott bil Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Det jeg har gjort siden sist er å montere nye pedaler. Synes de gamle sorte var så stygge og kjedelige. Bortsett fra det har jeg gått over bilen både innvendig og utvendig med bil pleie produkter. En liten vinter-shining Kommer litt bilder etterhvert hvilke pedaler gikk du for? ebay, eller orginale performance eller noe? har veldig lyst på disse jeg http://www.google.no/search?biw=1280&bih=664&tbm=isch&sa=1&q=bmw+e87+performance+pedaler&btnG=#facrc=_&imgdii=_&imgrc=6XuSTE8WZwNSIM%253A%3BhMz7FKXGvi9lMM%3Bhttp%253A%252F%252Fimage.rakuten.co.jp%252Fbmp%252Fcabinet%252Fimg56380295.jpg%25253F_ex%25253D128x128%3Bhttp%253A%252F%252Fglobal.rakuten.com%252Fen%252Fstore%252Fbmp%252Fitem%252F10000352%252F%253Fs-id%253Dborderless_recommend_item_en%3B479%3B303 eller disse http://www.google.no/search?biw=1280&bih=664&tbm=isch&sa=1&q=bmw+e87+performance+pedaler&btnG=#facrc=_&imgdii=_&imgrc=roNc8r13Pm5waM%253A%3B6Up4Dj3_Fx26pM%3Bhttp%253A%252F%252Fi01.i.aliimg.com%252Fwsphoto%252Fv0%252F931421959%252FAluminum-Brake-Footrest-Pedal-for-font-b-BMW-b-font-M-font-b-Performance-b-font.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.aliexpress.com%252Fcp%252Fcompare-bmw-e90-performance.html%3B300%3B300. Håper det går bra at jeg postet dette, hvis ikke er det bare å fjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Hvordan vinterfelger har du egentlig? 207 m-spoke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Pedalene jeg kjøpte var disse her. Vil holde bilen mest original og synes de pedalene var da cleane og fine. Kjøpte de av koed.no. Stemmer, er slike felger jeg har til vinter. Når jeg kjøpte bilen var det sommerfelger, men kjøpte 18¨ 261 m-spoke felger av en her på forumet til en god pris med sommerdekk. Dermed ble det 17¨vinter og 18¨sommer. Tenkte på 19¨ men var litt redd for subbing. I etterkant er jeg fornøyd med at jeg valgte 18¨ for synes de er harde nok å kjøre på, kjører jeg på en barnål så kjenne jeg det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Bil til salgs? hva blir det nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 jepp, lufter bilen for salg nå. Trist er det men har litt lyst på en litt eldre bil. Ser litt på facelift E39 sedan, 525i/528i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Her er noen av salgs bildene til bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2017 Nå 2.5år etter jeg solgte bilen fant jeg den faktisk igjen, men dessverre som delebil. Savnet etter denne lille 1 serien har faktisk vært tilstedet i ny og ne, da dette var den beste utstyrte 1 serien fra fabrikk jeg mener jeg har sett til salgs i Norge. Uansett, nå er den vrak og er det noen som skal ha litt deler vil jeg anbefale denne bilen. Bilen har blant annet: - Sportstoler med el.passasjer og fører med fullskinn. - Cic professional - Original bmw aerodynamik spoiler - M-sportsratt - M-girkule - Hifi pro - BMW pedaler med børstet aluminum finish. ......er noe av det jeg kommer på at denne bilen har som kan være verdt å få tak i. i mitt eie: Nå: http://www.finndel.no/bilinfo.aspx?bnr=9177&f=707&bk=061601&no=7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå