Cbrooen Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Som sikkert noen FÅ fikk med seg solgte jeg Alpina B12 5.0 e32 jeg hadde og den ble solgt til Polen.Bilen ble også kjøpt av en veldig hyggelig entusiast som hadde flere flotte bmwer. Så blir nok godt ivaretatt.Så da var det ut på det store nett for å jakte seg ny bil Etter mye leting fant jeg endelig det jeg lette etter som jeg mener er en verdig erstatter til Alpina B12n jeg solgte.Legger ut et lite bilde, midlertidig fram til bilen er ankommet. Kanskje noen updates før den tid Hva tror du det kan være?God Sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Kan det være en Alpina b10s 4.8 e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 E39 B10 Alpina!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 E39 B10 vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Det er jo en V8S! dritrått! Sånn kunne jeg tenkt meg også. Siden jeg liker best touringen, ville jeg egentlig ha en S istedet for M5. Alpina blå vel? Nydelig sammen med sort høyglans. Du har handlet min drømmebil, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Er nok ikke en V8S selvom jeg kunne tenkt meg det en gang. Men er en vanlig v8 4.6 b10 Lyktene er byttet, bilen er Alpina blå med gull dekor Blir gøy med 8errrr, gleder meg til å hente denne. Men nå har den en lang båt ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Vakkert Gleder meg til å se flere bilder fremover! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Blir det skilt på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Er nok ikke en V8S selvom jeg kunne tenkt meg det en gang. Men er en vanlig v8 4.6 b10 Lyktene er byttet, bilen er Alpina blå med gull dekor [ Bilde ] Blir gøy med 8errrr, gleder meg til å hente denne. Men nå har den en lang båt ferie Er jo skiftet lister også på denne da? Er jo lakkerte facelift lister. Nydelig bil ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Du og du Chris! du har jo erstattet 2 biler i slengen du? Så ut som en nydelig bil du har bestilt, gleder meg til å se denne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Flott bil! Ikke noe man ser så ofte nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Kanskje denne blir å se på banen til e30meet 2014? Gleder meg allerede til den tid hvertfall . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Du og du Chris! du har jo erstattet 2 biler i slengen du? Så ut som en nydelig bil du har bestilt, gleder meg til å se denne også Hehe, ja ble faktisk alpina og benz! Må jo prøve mercedes, selvom bmw er førstevalget! Måtte ha bruksbil i sommer så gikk for en e220cdi w210, Men uten rust. Tro det eller ei! Må si de bilene er jeg blitt begeistret for etter å ha kjørt en selv! I dag har jeg kjøpt inn skjeldene smidde Carlsson felger til den. Så den ser litt bedere ut enn en taxi:D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Flott E39. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå