Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte i carbon, jeg får den opp hos meg når jeg legger inn min bil.

Passformen på selve luka er bra, men måtte pusse alle hull større for og få låsen, lykter osv til og passe perfekt uten lekasjer.

Fangeren må ha litt hjemme mekk for å festes på bjelken fremme og litt justering av sidefestene for å få den perfekt.

"Carbon spoiler koffertlokk E-46 CSL look" Til kr 2509? - Under Tilbehør - Spoiler/støtfangere - Baklukespoiler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da etter mye savn, endel research og en sloppy manuell kasse, så skal SMGen tilbake så lenge det ennå er liv i kontaktene.

Kassen fikk i dag ny olje, og ny olje til hydralikken er også i boks.

Letta svinghjul, og sterkere clutch å trykkplate er også klar. Gleder meg til å prøve SMG på bane til sesongen!

post-67996-0-17797200-1390516335_thumb.j

post-67996-0-07324500-1390516365_thumb.j

post-67996-0-34029500-1390516378_thumb.j

post-67996-0-34080100-1390516386_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bedre respons enn det var før også bedre enn manuell med dobbel masse svinghjul, så veldig fornøyd der.

Tok sjangsen på ebay clutch, siden det var så sykt billig så følte jeg det var verdt å prøve hvertfall, meeeen SACen til kittet var ræva så var umulig å få sentrert skikkelig, å siden SMGen vist nok er veldig nøpen på det, så var det bare sluring å mye fæl lukt. Så jeg kjøpte en org. clutch for denne gang å kjører den sammen med svinghjulet som følgte med ebay kittet. Neste gang jeg bytter (sikkert neste vinter igjen :P) så kjøber jeg noe uten SAC, sikkert samme som du kjøpte til manuell kassen din nå ;)

 

Ellers har jeg ikke fått testa det fult. Har jobbet mye de 2 siste ukene, så har kun kjørt 500km, så satser på at den er godt innkjørt nå. Tenker å ta turen innom bavaria og få SMGen resatt, lufta igjen og justert bitepunktet i morgen, gledet meg til å prøve den skikkelig etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alt gjort, å merkbar forskjell med en gang. Den er satt i opplæringsmodus, så nå får jeg bare kjøre kvast sånn at den lærer seg til det ^^

Kjekt å ha et lokalverksted med god BMW kunskap og som ikke er overprisa. 900kr for denne jobben syns jeg ikke var så aller værst, tok ca 45min for hele jobben... Bavaria derimot skulle har 3000 for jobben :P

 

Nei SAC er noe dritt :P skal ikke ha det på min etter neste bytte hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...