Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Har bare ikke lyst og få problemer med kassen eller det som hører til SMG, mye dyrt og de meste er et helvete og bytte da det er så sykt trangt... og det er jo helst ingen som brukte deler til SMG :P nå måtte clutchen byttes så god sjangse og bare gjøre det. Og ta av SMG kasse er ikke noe jeg kommer til og gjøre igjen, for no drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniupdate:

Kassen kom av natt til søndag med mye stygge ord. Var noe dritt og komme til for og demontere de hydrauliske komponentene for giroverføring osv for og komme til boltene for og ta av kassen, men den kom til slutt. Clutch, kasse, giroverføring og clutchpedal mm. kom på og er ferdig lagt opp i går, så nå mangler jeg bare og få koblet mastersylinderen til bremseveskebeholderen og luftet clutchen, kode og få på plass interiøret og eksosen.

Kommer til og savne SMG, men jeg er glad for at jeg aldri skal ha en SMG kasse av eller på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var litt verre enn og bytte clutch på en 318 :P var merkbart mindre plass, spesielt med SMG kassen på.

Veldig spent på hvordan bilen blir og kjøre med som manuell :D

Håpte på at den starta i går siden SMG i bunn og grunn er manuell, men det var bare mye feilmeldinger og piping :P så må få kodet den kjapt, savner krafta ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det meste på plass, bilen er koda og alt utenom Cruise Control funker.

Mye bedre respons og bilen virker sprekere med 6 puc clutch og forsterka trykkplate som skal tåle 500 Hest og 610 NM, så da har jeg litt og gå på ;)

Fikk bare kjørt den en liten tur i dag, men gleder meg til og kjøre mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører org. svinghjul nå, men kommer nok UUC letta svinghjul etterhvert.

Kjører Gripforce Stage 4 clutch og trykkplate.

@Magnus: Kan høre med han som koda bilen, jeg var desverre på jobb når den ble koda så jeg fikk det ikke med meg.

Brukte BMW Scanner til og kode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen råe felg forslag? Sitter ennå og vurderer GS D44, men kunne godt hatt de litt breiere da jeg kunne tenke meg litt strekk for og få lagt bilen på magen, men også ha litt bredde på dekk sånn at jeg får litt krefter i bakken.

Kunne veldig godt tenkte meg Varrstoen ES6, men i følge JMossige så trengs det mye strekk, camber og vals for at det skal passe. Hadde lett ofret bredde på dekkene for disse felgene, men er ikke veldig glad i mye camber og har ikke lyst til og valse ut den beine kanten ytterst på skjermene. Hvis ikke det går ann og strekke de ut uten og ødelegge kanten.

19x9.5 ET20 og 19x11 ET25

 

Kom med forslag, sikkert mye rått og velge i som jeg ikke vet om /kommer på :D Helst felger som passer strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...