Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Da var bunnpanna endelig av etter litt frem og tilbake . Måte av med servopumpa for å få den av, siden vi ikke har tatt av traversen. Så når er de bare ut med oljepumpa å få i de nye delene + montering... blir en lang natt ;)
post-67996-0-96073400-1387062777_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var var det på plass, og bare montering igjen :)

Ikke veldig vanskelig jobb, men tidkrevende. Måtte handle verkstedpresse, men det er bare kjekt å ha! Godt å kunne gjøre dette selv med en kompis, hadde sikkert vert dyrt å levert den inn for den jobben.

post-67996-0-56075500-1387069667_thumb.j

post-67996-0-18389800-1387069763_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve eksosen er på, men holder ennå på å bestemme meg for hvilken løsning jeg skal gå for på bakfangeren.

Men tipper at jeg bestiller M3 look fangeren til dtmfiberwerks, da jeg ikke er så glad i CSL look diffuseren til M-tech 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha undersøkt enda litt til, så blir konklusjonen at jeg droppe DTM Fiberwerks med tanke på alt den dårlige feedbacken og ubrukelig kundeservice. Fikk svar på den første mailen jeg sende dem, men etter det har jeg ikke hørt noe, siste mail ble sendt til dem for ca 1 mnd siden.

Å etter å ha sette tilfellet under der de ikke hadde rett boltsirkel på lager til en bestilling, og mestemte seg for å borre opp riktig og kreve mer betaling for det.

post-67996-0-70625100-1387553121_thumb.j

 

Så da har jeg heller bestemt meg får å ta på meg en prosjekt i vinter.

Jeg kjøper meg en org. M3 bakfanger og en vanlig coupe fanger, så kapper jeg og bytter deler av m3 fangerne for å få den til å passe coupe. Litt jobb blir det, men da skal det hvertfall passe!

post-67996-0-13019000-1387553128_thumb.j

 

Så hvis noen kjenner til firma/privat person som er dyktige med glassfiber elns. i Rogalandsområde, så gi beskjed :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det på GS, så prisene står der. Luka kjøpte jeg gjennom en kompis med rabatt så den fikk jeg ganske billig, men fangeren kjøpte jeg i butikken, men var helig å fikk 700kr avslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det på GS, så prisene står der. Luka kjøpte jeg gjennom en kompis med rabatt så den fikk jeg ganske billig, men fangeren kjøpte jeg i butikken, men var helig å fikk 700kr avslag :)

Regner med at bakluken er av glassfiber? Finner kun glassfiber CSL bakluker hos Gs. 

Hvordan var passformen på både fangeren og bakluken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i carbon, jeg får den opp hos meg når jeg legger inn min bil.

Passformen på selve luka er bra, men måtte pusse alle hull større for og få låsen, lykter osv til og passe perfekt uten lekasjer.

Fangeren må ha litt hjemme mekk for å festes på bjelken fremme og litt justering av sidefestene for å få den perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...