Newgarden93 Skrevet November 17, 2015 Forfatter Skrevet November 17, 2015 Okei. Greit å vite at den ikke er links. Da er det noen som har stramma den godt til, har muttertrekker som klarer 1200nm. Får sveise på en forlenger på motholdet og kjøpe kraft pipe. Er redd en vanlige pipe sprekker.
Newgarden93 Skrevet November 20, 2015 Forfatter Skrevet November 20, 2015 Har da pakka bort E21 til sommeren kommer. For nå blir det å gjøre klar E12en til sommeren. Har tatt ut motoren i dag og fått fiksa rusthulle i motor rommet. Legger med bilder. BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk wrnr1 og ///FredriK.S reagerte på dette 2
Newgarden93 Skrevet November 23, 2015 Forfatter Skrevet November 23, 2015 Har nå hatt nedi motoren igjen. Bytta til lavere motorfester i uretan. Starta med å bytte isolasjon på gamle ledninger i motorrommet og satt på nye koblinger, ser mye mere ryddigere ut med en gang BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
DTalstad98 Skrevet November 26, 2015 Skrevet November 26, 2015 Hvor kjøpte du de koblingene ? Følger med, to drømmeprosjekt innpå her
knoskar Skrevet November 27, 2015 Skrevet November 27, 2015 Hvor kjøpte du de koblingene ? Følger med, to drømmeprosjekt innpå her Ligner på di man får kjøpt på biltema Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet November 27, 2015 Forfatter Skrevet November 27, 2015 Får kjøpt de koblingene på biltema og wurth BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet November 29, 2015 Forfatter Skrevet November 29, 2015 (endret) Selger en eske ny Radiator fra BMW e28 M5. 3500kr. Blir ikke stor nok til mitt bruk. Gjør alt klart til å kunne bygge turbo i senere BMW E21 323iSent from my iPhone using Tapatalk Endret Desember 1, 2015 av Newgarden93
Newgarden93 Skrevet Desember 1, 2015 Forfatter Skrevet Desember 1, 2015 (endret) Update! Litt info om E12'en: Motor: M88 fra BMW M1. Blir å sette datasprut på og fjerne luftfilter boks og LMM og ha filter på traktene. Drivverk: Gir: 262 mener jeg. Bytter baklokket med den gamle kassa for å få på speedo wire. Diff original. Understell: Ohlings coilovers forran og AVO dempere bak. Bremser: foran 4-stempel caliper . Bak 2 stempla caliper. Planer for bilen. Motor: Få montert motor med datasprut. Større radiator, større oljekjøler. Bygge catchtank til ånding. Fjerne luftfilter boks og LMM. AN slanger og koblinger på det meste. Driverk: Korte inn mellomaksling siden jeg bytter fra en 4-trinns kasse til 5-trinns kasse. Montere short shift. Understell: Ohlings coilovers forran og AVO coilovers dempere bak. forran 28mm og bak 22mm stabstag. Uretanforinger i bak og forstilling. Bremser: Montere Borra, ventilerte og slissa skiver forran og bak + fiberklosser. Har alt av deler, fulgte med bilen. alt er nye deler. så er bare å få det montert Målet er å lage en bil for gate bruk og litt bane/trackday. Bilde av bilen tidligere i sommer: Endret Desember 7, 2015 av Newgarden93 wrnr1 reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Skrevet Desember 2, 2015 Takk for det Håper på å rekke å få den kjørbar til sommeren. Så jeg kan fortsette på E21. For planene er å strippe E12en når E21 er ferdig å gjøre den helt 100% BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Insideman Skrevet Desember 6, 2015 Skrevet Desember 6, 2015 Dette er kult Thomas!Morsomt å følge med (Y)
bmwtussan Skrevet Desember 6, 2015 Skrevet Desember 6, 2015 Knalltøff den E12 din. Bare en frontspoiler så er du i mål.
Newgarden93 Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Skrevet Desember 7, 2015 Knalltøff den E12 din. Bare en frontspoiler så er du i mål. Ja, fulgte med BBS front, men jeg tenker å sette på M535 spoileren til E12. syns den er tøff + at jeg får mye merr kjøling til olje og bremser
Newgarden93 Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Skrevet Desember 7, 2015 Har som sagt en BBS frontspoiler som jeg selger. Den er original vare
Newgarden93 Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Skrevet Desember 8, 2015 Har i dag fått tilbake topplokkene til M88 og M20 med AN nippel til olje dampen. Fikk også glassblåst lokkene. Lakken på M88 lokket satt for godt så det tror jeg at jeg sandblåser. Jobben er gjort av Vegard larsen. Kjempeflink! Lager også catch tank og servotank til meg med AN slanger. BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå