Gå til innhold

Tzunami's e36 DailyDriver *Solgt.*


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, må jo følge med her :P Men selge FØR vintern? Fin vinterbil dette, så slipper du å plante BRZ'n i en snøfonne :lol:

Tja, jeg kommer ikke til å herje mye til vintern, samme som med touringen, orker ikke risikere noe :P og selv om denne er "et gammelt vrak" så er det fortsatt verdi i den, noe jeg vil enten putte i m5'n i form av nye coilovers, presse eller skilter, eller i bolig/oppussing :P så da er det like greit å få litt dollars for den, enn å ha 3 biler stående på gårdsplassen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har utrolig mye å si! for ikke å nevne felger, da den står på 15" vinterhjul mens jeg venter på nye dekkene som har blitt utsatt -_- ser ganske så trist ut! :P nye dekk og spacere er iallefall på vei, så kanskje den får litt plastidip på felgene for å skille meg noe utifra mengden iallefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P artig å høre! Sånne tilbakemeldinger gir en ekstra gnist til å fortsette :) måtte prøve noe nytt, så bare felgene og spacerne kommer på er bilen ferdig tzunamifisert, og det innenfor et budsjett på 10k, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle klare med noen bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P artig å høre! Sånne tilbakemeldinger gir en ekstra gnist til å fortsette :) måtte prøve noe nytt, så bare felgene og spacerne kommer på er bilen ferdig tzunamifisert, og det innenfor et budsjett på 10k, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle klare med noen bil ;)

det er bare noe du tror, dukker alltid opp mere etterpå som du bare må gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som regel og bli jævlig dyrt :)

Ja det kjenner vel du til med e30'n din tror jeg? :P

Der hadde jeg blitt medlem med en gang!

Dyrt å pusse opp bil med den "sykdommen" :P

Ja, har vært der selv, slitsomt i lengden, men bare å skjerpe seg gutter ;):P

En kone er en effektiv medisin mot en slik lidelse...

:lol::lol::lol:

Haha :P ja det kan jeg tro ;) men som "nysingel" så har jeg ikke plan om å få kone eller dame med det første :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...