Henrik... Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Hmm.. hva skal du ha for de a? har tenkt tanken Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta 150 kr må da være nok, kan plukke dem opp i byen en dag til uka, før jeg flytter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Da har tåkelysbraketten kommet, så prøver meg med det først Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Da var tåkelysene montert første settet spacere har kommet, venter bare på noen bak også Skal se om jeg ikke får tatt en shoot snart må ta noen bilder til salgsannonsen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Blir nice! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 laga annonse enda? er en jeg jobber sammen med som vil ha seg bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Tenkte å fikse eksosen til onsdag, så blir det å lage annonse eller har den klar, trenger bare bilder av "ferdig" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 I see Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 I dag er det jammen onsdag Fikset eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Nei ble visst ikke i dag, er litt lat om dagen men skal hente sveiseapparatet i morgen, så blir det vel å fikse det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Et par bilder fra søndagen Blir en photoshoot i morgen til annonse, har tatt av klistremerker og plastidip i etterkant av denne photoshooten, "just for the lulz" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Et par bilder fra søndagen Blir en photoshoot i morgen til annonse, har tatt av klistremerker og plastidip i etterkant av denne photoshooten, "just for the lulz" [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Blir bra dette her. Men hadde du bare to felger som var selvlysende gul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Hehe var ikke selvlysende, men ja, bare ene siden sammen med litt gule klistremerker, mens andre siden hadde sølvfelger og hvite stickers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Jeg syns du har gjort alt riktig Felgene er sikkert en smaksak men jeg liker dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Kjempe pen bil gjort alt riktig i mine øyne ! Åssen felger er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå