gnilb Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Rondell D58 8,5" rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Rondell D58 8,5" rundt om Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Kult Hadde du lakkert dørhåndtaket gult også? Moro å gjøre ting litt annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Jeg syns du har gjort alt riktig Felgene er sikkert en smaksak men jeg liker dem Thx mister de er sølv igjen nå, men hadde gul plastidip liggende, så måtte jo prøve Kjempe pen bil gjort alt riktig i mine øyne !Åssen felger er det ? Takk for det! det er Rondell som gnilb sa ja Kult Hadde du lakkert dørhåndtaket gult også? Moro å gjøre ting litt annerledes! Dørhåndtakene var sticker på det også, hvor det sto "OEM+" viktig å skille seg litt ut ja! men neste gang passer jeg på å bruke minst 1 om ikke 2 bokser per felg, får det ordentlig dekket, og ikke minst lettere å ta av! 1 boks på 2 felger ble altfor tynt så var pain å dra av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Jeg syns du har gjort alt riktig Felgene er sikkert en smaksak men jeg liker dem Thx mister de er sølv igjen nå, men hadde gul plastidip liggende, så måtte jo prøve Kjempe pen bil gjort alt riktig i mine øyne !Åssen felger er det ? Takk for det! det er Rondell som gnilb sa ja Kult Hadde du lakkert dørhåndtaket gult også? Moro å gjøre ting litt annerledes! Dørhåndtakene var sticker på det også, hvor det sto "OEM+" viktig å skille seg litt ut ja! men neste gang passer jeg på å bruke minst 1 om ikke 2 bokser per felg, får det ordentlig dekket, og ikke minst lettere å ta av! 1 boks på 2 felger ble altfor tynt så var pain å dra av Så du planlegger og gjøre noe lignende i framtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Nei egentlig ikke men vet jo aldri denne skal iallefall legges ut for salg nå ila de neste dagene, så blir nok ikke denne iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Nei egentlig ikke men vet jo aldri denne skal iallefall legges ut for salg nå ila de neste dagene, så blir nok ikke denne iallefall Skal du investere i nytt kjøretøy, eller går pengene til andre ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Skal få meg Subaru BRZ, nå som jeg skal jobbe på Subaru, så da ryker nok e36'n for det, så ryker nok m5'n for egenandel til leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Hvilken prisklasse havner denne i da? Den har blitt utrolig bra på kort tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Skal legge den ut for 39999,- men er fornøyd med 35-ish Takk for det du er litt overrasket selv over hvor lite som skulle til nå er jo også diffusor og eksos på, å nå låter den pent, ikke for høyt ikke for lavt, og med en fin endestuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Skal legge den ut for 39999,- men er fornøyd med 35-ish Takk for det du er litt overrasket selv over hvor lite som skulle til nå er jo også diffusor og eksos på, å nå låter den pent, ikke for høyt ikke for lavt, og med en fin endestuss Frister... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Det er ikke mye som skal til om man gjør de rette tingene. Jeg trenger en bruksbil, men jeg har desverre ikke økonomi til det akkuratt nå etter alle innkjøpene til E92'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Hehe det kan jeg tro, koster vel litt det du har kjøpt inn til e92'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Ja, det er vel noe lunde det samme som du vil ha for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Hehe koster da ja hadde vært gøy å sette det rett i luft til brz'n men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå