turbo1991 Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Jeg vet hvem han har kjøpt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Er ingen hemlighet hvor jeg har kjøpt bilen. Molde hoss en hyggelig kar her på forumet med andre gromme biler. Flott M3, men pøs på med flere bilder Du hentet vel ikke denne oppe i Møre/Sogndal-traktene? Nå er det en aldri så liten distanse mellom møre og sogndal , men første bildet er fra Festøya ferjekai rett ved Ålesund, så han har vel vært i området hvertfall Lurer faktisk på om jeg muligens spotta han når han var i traktene når jeg tenker meg om.. Flott bil hvertfall! Så ut som hele molde var nedi gatene dr med fotballdrakter når vi kjørte gjennom sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Felgene jeg har bestilt bgynner å nerme seg klare. Fikk mail ang fargevalg av senter. Kunne tenkt meg sorte felger med chrome kant, men dette er tette felger så detaljene forsvinner sånn på svarte felger. Noen som har forslag? Tenkte kansje bare å ha de alu/går farge i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Får følge med her. Spent på felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Må aldri finne på å ha sorte felger på en så nydelig bil som det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 nagaro siver kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Gratulerer med rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Takk. Meget fornøyd med bilen. Stresser litt med å få taki motor til neste sessong men... Fikk gjort noe småting i dag også, hadde noen nye sorte frontlykter liggende som jeg monterte. Mange vil vel tenke hvorfor jeg tok bort de orginale hvite. Men i mine øyne er sorte det rette. Fikk bestilt noe mer deler i dag også, håper de kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Blei helt kanon med sorte lykter syns jeg! Har ikke preface spredere til ovrrs da? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Gratulerer! Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Har ikke det desverre, men kan skaffe om interesse Tommy. Fikk montert carbonleppe i dag. Kjøpte noen skruer med flatt hode. Få å slippe at hele fronten rives av om jeg tar nedi med en 6 kant skrue i der Leter desperat etter ny motor, men får ikke taki noen plass. Får håpe jeg kommer over en iløpet av noen månder. Tiden går fort. Snart sommer 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Nydelig m3 du har fått tak i der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 er det s50 motor du er ute etter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Flott M3! Grattis Ang. felgfarge så gå for gun metal eller delphin grau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Gratulerer med fin M3. Har stått i gårdsplassen min den der, men det er nok et par eiere siden. Veldig fint og spesielt interiør i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå