Gå til innhold

Min E30 M3 S54.

leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ingen hemlighet hvor jeg har kjøpt bilen. Molde hoss en hyggelig kar her på forumet med andre gromme biler.

Flott M3, men pøs på med flere bilder :) Du hentet vel ikke denne oppe i Møre/Sogndal-traktene?

Nå er det en aldri så liten distanse mellom møre og sogndal :lol: , men første bildet er fra Festøya ferjekai rett ved Ålesund, så han har vel vært i området hvertfall :P Lurer faktisk på om jeg muligens spotta han når han var i traktene når jeg tenker meg om..

Flott bil hvertfall!

Så ut som hele molde var nedi gatene dr med fotballdrakter når vi kjørte gjennom sentrum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene jeg har bestilt bgynner å nerme seg klare. Fikk mail ang fargevalg av senter. Kunne tenkt meg sorte felger med chrome kant, men dette er tette felger så detaljene forsvinner sånn på svarte felger. Noen som har forslag? Tenkte kansje bare å ha de alu/går farge i første omgang.

5ftlfenix5q55pfgpcfu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Meget fornøyd med bilen. Stresser litt med å få taki motor til neste sessong men...

Fikk gjort noe småting i dag også, hadde noen nye sorte frontlykter liggende som jeg monterte. Mange vil vel tenke hvorfor jeg tok bort de orginale hvite. Men i mine øyne er sorte det rette.

Fikk bestilt noe mer deler i dag også, håper de kommer snart.

0fgk7mojamntu1m0aghe.jpg

fc9ns0kokztooxasvrud.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det desverre, men kan skaffe om interesse Tommy.

Fikk montert carbonleppe i dag. Kjøpte noen skruer med flatt hode. Få å slippe at hele fronten rives

av om jeg tar nedi med en 6 kant skrue i der :P

Leter desperat etter ny motor, men får ikke taki noen plass. Får håpe jeg kommer over en iløpet av noen månder. Tiden går fort. Snart sommer 2014 :)

yi7sbxv9ee6r1meqs7zv.jpg

op9o1oeh7ewe14nk53bw.jpg

ks13wgad78xlbrr7wunm.jpg

nicdvtbo3yxb6cskkvec.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...