thomascr Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 kånge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Rått hva er specs? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Dæven. Nå snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Tja, blir dette gromt eller ikke? Klarer ikke å bestemme meg... Men BBS E55 Magnesium felger er noe ikke alle har så det frister veldig å bygge opp disse. Felgene på bilde er 16" Jeg skal ha 17" var planen. tommyheimberg: Spec blir: Veeeeeeldig bredt. Snakker fort over 5" kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Dooo it!! Blir sjukt rått!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 16 funker det også Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 5" blir aaaltfor mye spør du meg. som å pule dama med et balltre - en smule overkill. ellers digger jeg senteret på de felga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 På disse felgene er senteret flatt på baksiden, dvs at det langt ut til skjermen. å senteret liger utpå kanten. senteret bygger jo nesten en tommer også. Så det blir jo bare 4" synlig kant ca. Får bestille å se hvordan det ser ut. Tommis: ja 16" går det også, men har bestemt meg får 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Var en tur innom verkste i dag å prøvemonterte oljekjøler. Skal se om jeg ikke får tatt meg en tur på TESS i morgen å få presset slanger. Kjøler og diff foring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 E46 m3 hjerne/ecu/dme ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Flott bil du har, spennende å følge med. Men de setene er vell fra Sport Evolution, bare den som hadde disse vis jeg husker riktig. Blir spennende med de magnesium felgene, men jeg har hørt noen skrekk historier hvor magnesiumen sprekker og kan føre til store skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Flotte fremtidsplaner for denne bilen. Helt midt i blinken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Ser du selger "evo" seta... får eg spørre hvorfor.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Jeg har 2 sett. trenger bare 1 sett til M3en. Den andre e30n jeg skulle ha de andre i blir bytta ut i annen M bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå