pure_stig Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 (endret) Noen ? Originalboltene går ikke nedi. Redigert: problem løst. Endret April 10, 2015 av pure_stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 hva gjorde du? dro innom dekk sjappe? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Fant tilslutt bolter som gikk nedi. Men i følge dem på dekksjappa måtte jeg bruke umbrako om jeg skulle få noe nedi hullene. Men jeg fant bolter. Nå må jeg bare se om det er noen pipe å oppdrive som har så tynne vegger at jeg får plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 det er bra! åja såpass ja xDdu fikk ikke med bolter når du kjøpte felgene altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Nei boltene fulgte ikke med. Har vært i kontakt med forhander og dette var heller ikke normalt at fulgte med... Men jeg fatter ikke hvorfor dem skal gjøre de hulla i Rohana felgene så små . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 (endret) det er bra teit egentlig, mtp på at de er små! i tillegg så får man jo stort sett alltid med bolter når man kjøper nye felger! hvertfall hvis det er små hull osv Endret April 12, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Tips til hvor jeg kan finne en 17mm pipe med VELDIG tynne vegger? Får jo ikke noe 17mm pipe nedi felgene... fælt hvor trøblete dette var da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 For å oppdatere litt med rohana og boltproblemet så måtte jeg bestille nye bolter. Er ikke sjans å få noe 17mm pipe nedi de hullene så nå er torxbolter bestilt hvor pipe følger med. Må si det er skuffende a forhandler (M-teknik ) å ikke ordne opp i dette her for lenge siden. Men nå er vel hjula snart på. Må si jeg er meeeeget spent på hvordan det blir da jeg syns at fremfelgene ser veldig kjedelige ut. Får tro det blir greit på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Da kom hjula endelig på. Rohana rc10 9x20 et20 255/30/20 10x20 et25 305/25/20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Ser skikkelig bøst ut det der, hvordan ble den å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Lekkert! Hvordan er det med 255 bredde foran? Tar det ani skjermer eller noe? Mye sporing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Kan svare på det.. Tar ikke borti noen skjermer eller subber med 255/30. Om det sporer er vel litt opp til dekka. Min sporer ganske lite, men litt er det.. (Yokohama). 305/25 bak tar borti innerskjermen når den er jekket opp. Jeg har også ET25 bak, men jeg bruker spacer på 5mm og da er det faktisk såvidt klaring i innerskjerm ved vanlig kjøring (ikke senket utenom msport). Kraftige humper etc så tar det nok borti litt i innerkskjermen bak.. Vet ikke om pure_stig merker noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Det stemmer med mitt oppsett også som axept skriver. Nå kjører jeg med Hartge senk men det tar ikke borti skjermer eller subber på noen måte. Tar ikke borti noe bak heller. Nå kjører jeg uten spacer. Har ikke rukket å kjørt så mye enda men jeg syns det er merkelig lite sporing i forhold til dekka jeg hadde på Hartge hjula i fjor sommer. Kjører med Yokohama hjul bak og bridgestone foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Vurderer 5mm spacere bak selv. Men da må jeg vel også ha lengre bolter? Måtte handle torx bolter og disse var alt annet enn billige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Bør vel det, tror mine ikke er lengre. Mine er dog på grensa på hva som går med tanke på hvor langt inn de går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå