Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit

Share

Anbefalte innlegg

Fant tilslutt bolter som gikk nedi. Men i følge dem på dekksjappa måtte jeg bruke umbrako om jeg skulle få noe nedi hullene.

Men jeg fant bolter. Nå må jeg bare se om det er noen pipe å oppdrive som har så tynne vegger at jeg får plass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra teit egentlig, mtp på at de er små! :P i tillegg så får man jo stort sett alltid med bolter når man kjøper nye felger! hvertfall hvis det er små hull osv

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppdatere litt med rohana og boltproblemet så måtte jeg bestille nye bolter.

Er ikke sjans å få noe 17mm pipe nedi de hullene så nå er torxbolter bestilt hvor pipe følger med.

Må si det er skuffende a forhandler (M-teknik ) å ikke ordne opp i dette her for lenge siden.

Men nå er vel hjula snart på.

Må si jeg er meeeeget spent på hvordan det blir da jeg syns at fremfelgene ser veldig kjedelige ut.

Får tro det blir greit på bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan svare på det.. Tar ikke borti noen skjermer eller subber med 255/30. Om det sporer er vel litt opp til dekka. Min sporer ganske lite, men litt er det.. (Yokohama).

305/25 bak tar borti innerskjermen når den er jekket opp. Jeg har også ET25 bak, men jeg bruker spacer på 5mm og da er det faktisk såvidt klaring i innerskjerm ved vanlig kjøring (ikke senket utenom msport). Kraftige humper etc så tar det nok borti litt i innerkskjermen bak..

Vet ikke om pure_stig merker noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer med mitt oppsett også som axept skriver.

Nå kjører jeg med Hartge senk men det tar ikke borti skjermer eller subber på noen måte.

Tar ikke borti noe bak heller. Nå kjører jeg uten spacer.

Har ikke rukket å kjørt så mye enda men jeg syns det er merkelig lite sporing i forhold til dekka jeg hadde på Hartge hjula i fjor sommer.

Kjører med Yokohama hjul bak og bridgestone foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...