Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit


 Share

Anbefalte innlegg

Idag kom det pakke i posten.

Hartge senkefjærer og stag så nå er vi igang!

Spørs da om jeg klarer å vente til våren med felgkjøp.. :twisted:

Antall mm på senk? For all del IKKE velg felger med sort senter, men mindre du liker å bruke dekkshine hyppig. Med hvit bil kan du ellers bruke hele fargeskalaen, hehe. Tror felgen og den fargen du linket til kan blir veldig kledelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom det pakke i posten.

Hartge senkefjærer og stag så nå er vi igang!

Spørs da om jeg klarer å vente til våren med felgkjøp.. :twisted:

Antall mm på senk? For all del IKKE velg felger med sort senter, men mindre du liker å bruke dekkshine hyppig. Med hvit bil kan du ellers bruke hele fargeskalaen, hehe. Tror felgen og den fargen du linket til kan blir veldig kledelig!

Usikker på hvor mye den senker men bilen skal gå an å kjøre så den skal ikke bli LAV.

Felgvalg er veldig vanskelig. Det jeg vet er at jeg ikke skal ha noe sort senter.

Men tips om felger ønskes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt den type lepper, og synes ikke de er pene i det hele tatt.

Så nei fra meg. :)

Har sett en som fjernet det som "stikker ut" på sidene og lakkerte den i bilens farge, det så ganske mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt det hos alle som selger originale BMW-deler, evt. brukt her inne eller finn.no. Finnes et ferdig "sett" med det du trenger.

Normalt må også bagasjeromsbunnen byttes ut, selv om det ser ut som det er plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket firma brukte du til å tone rutene? Har hørt med forskjellige firmaer i Trondheim og det billigste der kom seg på 7000 :shock:

Skal du senke bilen selv eller skal et verksted gjøre jobben,tenker da på pris for selve jobben med 4-hjulskontroll osv.Blir vel fort en 10000 med arbeidspenger,fjærer,stag og firehjulskontroll.Hva er egentlig den beste måten å senke bilen bak på,fjærer eller datasenk?

Senket E39'ern med data og det fungerte veldig bra,har ikke erfaring med stag men ser ut som det er mange som bruker denne metoden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket firma brukte du til å tone rutene? Har hørt med forskjellige firmaer i Trondheim og det billigste der kom seg på 7000 :shock:

Skal du senke bilen selv eller skal et verksted gjøre jobben,tenker da på pris for selve jobben med 4-hjulskontroll osv.Blir vel fort en 10000 med arbeidspenger,fjærer,stag og firehjulskontroll.Hva er egentlig den beste måten å senke bilen bak på,fjærer eller datasenk?

Senket E39'ern med data og det fungerte veldig bra,har ikke erfaring med stag men ser ut som det er mange som bruker denne metoden også.

Moelv bilshining heter firmaet. Jeg fikk pris på 7000 som billigste på gjøvik også.

Vet ikke helt enda hvordan jeg gjør det med senking. Jeg har fjærer og stag selv så får da ikke tro dem robber meg helt. Mrn under 5000,- inkl 4hjulskontroll forventer jeg ikke. Skal høre på pris til uka.

Hva som er den beste måten å senke bak på vet jeg ikke. Men jeg tester med stag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...