thamule Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Flott skute! Kor bestilte du spasere? Merkar du noko til dårligare balanse i hjula (risting v/fart) eller sporing på dårlig vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Flott skute! Kor bestilte du spasere? Merkar du noko til dårligare balanse i hjula (risting v/fart) eller sporing på dårlig vei? Spacere handlet jeg hos parts&retards. Merker så vidt litt sporing på dåtlig vei, men ingenting i forhold til hva det var før med originalfelger og runflat hjul. Litt sporing må man vel regne med på slike dimensjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Takker! Har bestilt senkesett der før ein gang, så trur eg satsar på spacere derifrå og eg då... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Flott bil !!velding enkelt igrunn google "change grill e61" så finner du fort enkle diy tok 5 minutt å skifte på min gamle bil... anbefaler BMW performance grill da den er høyglans sort og ikke matt som "resten" har.. Hvor får jeg handlet denne grillen da? Har funnet ut at jeg venter til våren med å senke bilen. (Tror jeg) ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Schmiedmann har en rimelig versjon ( søk på N60KH på schmiedmann.no) også har de BMW performance til ca 650,- pr side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Koster vel omtrent en hundrelapp mindre pr. stk hos Koed (561,25, mindre om du er BMWCCN-medlem). Delenummer 51 71 2 155 446 og 51 71 2 155 447. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Takk for svar! Er jo nødt til å ha sort grill når man har shadowline! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Grill bestilt! Lang leveringstid hos Schmiedmann men det får gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 De er kjent for lang leveringstid Gleder meg til å se senkesett montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Lyst til å få på senkesettet kjapt men har akkurat flyttet inn i nytt hus så da går mye av tiden på det for å si det slik. Men skulle absolutt hatt den litt lavere snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Har endelig fått montert på senkesett fra Hartge og det ble gromt ja.Brukte ca 2 timer på monteringen inkl.kaffepause.Bilen skal få rulle en ukes tid før 4-hjulskontroll slik at fjærene får satt seg litt. Et ting jeg lurer på er om stagene som følger med er "ferdig" innstilt til å matche høyden til fjærene og evt hvor mye jeg kan justere høyden bak med stagene.Høyden ser bra ut som den er og jeg regner med at fronten skal ned ca 1 cm når fjærene har gått seg til.Er et must på disse bilene at man får rett stuk. Skal få lagt ut noen bilder av før og etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Ah det var ikke fæle jobben skjønner jeg? Kanskje jeg skal ta sjansen og prøve selv da. Ja legg ut noen bilder! Veldig spent på å se høyden med Hartge senken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Var en grei jobb,fordel å være 2 da man må bryte forstillinga ganske hardt nedover for å få ut demper.Er ganske trangt da disse bilene er utstyrt med multilink-ledd,dvs at leddet rundt demper er ikke delbart i nedkant av demper.Skal få lagt ut bilder i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Sitter og kikker litt på vinterdekk nå da tiden for det DESSVERRE nærmer seg. Jeg har tenkt å bruke de originale m-sport felgene i 18" til vintern. Hvilken dim bør jeg gå for? Tips på merke på dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Tja, du kan jo kikke litt i den lille vinterdekktråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå