Ivrig86 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Gjensidige forsikring er di eneste som forsikrer sånne biler med førere under 30år. Sikkert noen små "Banglaselskaper" som gjør det, men hva skjer den dagen du ringer di å sier bilen er stjelt eller vrak??? Små selskaper går som regel konk rimelig raskt. Gjensidige er det eneste i dette tilfelle tror jeg jeg har hatt alle mine M biler der Har forresten en feit M5 til salgs å Ca 1,3 på blanda kjøring, jeg betaler 14500 i året med full kasko med 75% Hos Gjensidige holder det å være 23 for å få forsikret hvertfall, vet ikke om di forsikrer under det. Hatt mange M3 men har min første M5 nå å den er herlig å kjøre!! Å digg med 5 dører og litt mere plass enn i M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Det er nå tull. Jeg er 28år Og har min forsikret i If. 70%Bonus. Under 9000,- i året. Men nå har jeg veldig mye annet forsikret, så det drar nok også prisen litt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Det er nå tull. Jeg er 28år Og har min forsikret i If. 70%Bonus. Under 9000,- i året.Men nå har jeg veldig mye annet forsikret, så det drar nok også prisen litt ned. Vet alle forsikret så lenge man var over 23 men ikke nå 9000 var veldig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Har også eid E39 M5. Nydelig bil med flott lyd! E39 karosseriet derimot begynner å føles / se litt utdatert ut...Men fortsatt pent Opplevd kvalitet er bedre enn hos E46 M3. Det er iallefall min mening. Og jeg har eid begge bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mju92 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 betaler 8000 i aaret med gjensidige full kasko staar paa min bror som er 25 full bonus. er foresten gammle PenguiN- sin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Savner gullet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mju92 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 hehe angrer ikkje på kjøpe nei:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Bare vær forberedt på at det KAN bli dyre reparasjoner på en sånn bil, det er iallefall min erfaring. Fine biler og gode å kjøre er de jo da. Nettopp solgt min nå, da i meget god stand, men det er fordi jeg brukte nærmere 50000 på den for å få den 100% teknisk stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Stemmer bra, det. Og for min del, er det kun prisen på delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mju92 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 De ska koste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 En stund siden jeg har svart eller sagt noenting her, men føler for og oppdatere litt. Jeg har finni ut at og kjøpe M5 blir litt dumt, da bilen mest sannsynelig blir ødelagt pga mye kilometer, jeg kjøpte jo min nåværende BMW i februar i år, og bare på 7 måneder har jeg kjørt 19000 km. Det vil si at det går med nesten, sånn rundt regna 35-40 000 km i året, og da føler jeg at jeg ødelegger en M5. Så jeg lurer på om det heller ikke ville vært bedre og bytta til diesel bil med eco systemer og diverse for og få ned forbruk og sånt ivertfall. Til jeg evt flytter nærmere jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå