Clevion Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Skrevet Juli 27, 2013 Jeg vet jeg ha liggende, men jeg klarer ikke å se om den er lik utifra bildene. Autofold har ingenting å si auto dimming er jeg usikker på, varme tror jeg alle har, men memory teller tror jeg teller.Jeg vet min har memory ihvertfall. De andre funksjonene blir mest sannsynlig koblet utenom. Årsmodell på bilen den har stått på da? Evt VIN kode, så finner man vel lett ut om bilen har/hadde auto dim funksjonen? Pris evt?
awt Skrevet Juli 27, 2013 Skrevet Juli 27, 2013 Det aner jeg ikke, men som sagt så tror jeg ikke den funksjonen har noe med motoren å gjøre. Om du ser på bildene dine så ser du at det er fire ledninger som går utenom motoren. To av disse er til varme og de to andre er til autodimmingen. Selve motoren har fem ledninger når den har memory. De som ikke har memory har tre ledninger til motoren. Om du tar ut motoren (tre skruer) og tar litt bilder fra front og bakside så kan jeg se om den er lik.
Clevion Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Skrevet Juli 27, 2013 Det aner jeg ikke, men som sagt så tror jeg ikke den funksjonen har noe med motoren å gjøre. Om du ser på bildene dine så ser du at det er fire ledninger som går utenom motoren. To av disse er til varme og de to andre er til autodimmingen. Selve motoren har fem ledninger når den har memory. De som ikke har memory har tre ledninger til motoren.Om du tar ut motoren (tre skruer) og tar litt bilder fra front og bakside så kan jeg se om den er lik. Okei! Skal sjekke det ut i morgen, når det er litt lysere, så skal jeg skru det ut og sjekke hvordan det ser ut, ta litt bilder så kommer jeg med tilbakemelding
Clevion Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Fikset den lille bagatellen som gjorde at den ikke gikk mot venstre, som dere ser på bildet her, er den lille gummi tassen som er ringa rundt med rødt, hadde hoppet ut som du kan se på bilde nr i førstepost, bikka den på plass og den drar alle veier, så da blir det nye speilglass!
Clevion Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Flott du fikk ordnet det. Sparte en del kroner der ja! Utrolig at man overser sånne småting første øyekast, litt nærmere titting så går alt opp i opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå