Malik Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Etter en periode der jeg har vært en flittig leser her på forumet og sett hva andre BMW entusiaster har å by på har jeg endelig bestemt meg for å lage et innlegg om min E92 og planene jeg har for denna Om bilen: BMW 320i M-Sport 2009 mod Utstyr som kan nevnes er bla: Start/Stopp funksjon, Full M-Sportspakke innvendig og utvendig, Ryggesensor, Full Lyspakke, Shadowline, Sort tak innvendig, Nedfellbare seter, Sportsseter i fullskinn ++ Mine planer: Foliere taket sort utvendig (Done) Svart grill (Done) 20" Felger (done) Fylte 18 i Januar i år så dette er altså min første bil Håper dere der ute kan komme med tips og forslag til hva annet som kan gjøres med denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malik Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Starter med å gi ut noen bilder fra da jeg nettopp hadde kjøpt bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malik Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Her har jeg skiftet til en sort grill og fått foliert taket i svart glans: pluss hvite grøfte lys: I dagslys (vinterfelgene på): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malik Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 18" M-Felger: Gule Angle Eyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Nydelig bil! Ble enda bedre med høyglans tak og svart grill, bildene tatt på mortensrud? hmmm har sett bilen rundt her i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malik Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Jo takk for d Jepp bildene ble tatt på mortensrud. Bor ikke så langt unna, så kan godt hende det var den du så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Fin bil du har, har akkurat samme selv (Se signatur for tråd) Av erfaring ville jeg kanskje gått for 19" på denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Grattis med RÅFLOTT førstebil! Min førstebil var også hvit. Men det var en 1988 Mazda Ingen bilder av 20" hjulene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malik Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Fin bil du har, har akkurat samme selv (Se signatur for tråd) Av erfaring ville jeg kanskje gått for 19" på denne:) Har alt kjøpt og satt på 20". Vurderte lenge 19", men endte tilslutt på 20". Vil si jeg ble fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malik Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Her er bilen med 20" felger: Slik ser altså bilen ut idag. Dekkdimensjonen er 285/25/20 bak og 245/30/20 foran. Hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Det var veldig fint:) Men hvilket innpress er det du har bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Fin 18-årsbil du har fått deg! Ser du etter noe annet for tiden eller? snublet over finn annonsen din her om dagen da jeg leter etter en hvit e92 med 6-sylinder (men de er det dårlig med på finn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malik Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Fin 18-årsbil du har fått deg! Ser du etter noe annet for tiden eller? snublet over finn annonsen din her om dagen da jeg leter etter en hvit e92 med 6-sylinder (men de er det dårlig med på finn) Takk Ja, la den ut på finn.no forrige uke. Bare for å se hvor mye jeg kan få for den. Har veldig sans for 2010 facelift også. Men får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Veldig flott bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå