Gå til innhold

blinklys tar av! e39

ulriksen
 Share

Anbefalte innlegg

hei hvorfor blinker blinklysene fort på e39 selv om alle pærene fungerer og blinker.?

har sett flere e39 med samme problem. jeg har en 97 mod så jeg trur jeg har den gml type lysmodul?

er det denne som kødder med meg eller? noen som har vært borti dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle fungerer helt fint. alt av lys fungerer men sånn i ny og ned når jeg blinker til venstre så klikker blinklyset helt i ca 8 sec så fungerer den igjen. men ingen har peil på lysmodul til e39? det jeg har fått med meg er at det er 2 utgaver av dem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle fungerer helt fint. alt av lys fungerer men sånn i ny og ned når jeg blinker til venstre så klikker blinklyset helt i ca 8 sec så fungerer den igjen. men ingen har peil på lysmodul til e39? det jeg har fått med meg er at det er 2 utgaver av dem,

En for Xenon og en for halogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay en for xenon og en for halogen. men er det ikke forskjell fra preface til facelift også? håper det er så enkelt med å bare bytte lysmodul så er jeg kvitt blinker problemet. vis jeg anskaffer ny må den omkodes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kontakt i blinklys pæresokkel som gjør at blink bare virker periodevis. Har sett dette selv, og et dunk på lykten kan være nok til at pæren kobler ut. Har dere sjekket at alle lysene blinker når dette skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay en for xenon og en for halogen. men er det ikke forskjell fra preface til facelift også? håper det er så enkelt med å bare bytte lysmodul så er jeg kvitt blinker problemet. vis jeg anskaffer ny må den omkodes?

Den må kodes ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...