[space] Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 16" ja. Helt nydelige å kjøre på! Nesten så en må revurdere 19" på sommeren. Er jo som en ny bil på 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Hva slags dekk er det du bruker på sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Er 235/19 fremme og 265/19 bak. Husker ikke merket, men de er fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Da er det helt sikkert dekk av type Sonar du har. Disse kan du kaste, brenne eller donere bort til banekjøring, for dårligere sommerdekk får du ikke tak i. Disse er helt forferdelige å kjøre på etter en liten stund og de avgir en massiv støy som minner om gåent hjullager. Bilen blir faktisk ødelagt med disse dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Utrolig pen E39, veldig clean og fin. Hvor mye må man ut med for en slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Sonar høres kjent ut ja. Har tidligere hatt samme erfaring med Federal. Helt forferdelige dekk. Byttet til Uniroyal Rainsport og kunne ikke tro forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Utrolig pen E39, veldig clean og fin. Hvor mye må man ut med for en slik? Takker. Prisen kommer veldig an på tilstand, hvor langt den har gått, årsmodell osv, men pene eksemplarer ligger vel mellom 60.000 og 120.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Må forresten få skaffet meg senterkopper til vinterhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Endelig en grunn til å kjøpe ny frontfanger. Den hadde jo en sprekk på passasjersiden. Nå er det en bedre beskrivelse at den IKKE har en sprekk på førersiden... Gaffa og strips to the rescue."Noen" parkerte LITT for nære en kantstein på butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Fikk du ikke stoppet eller feilberegnet du den kantensteinen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Lavere bil enn de som sto på hver side tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Det er kjedelig. Har gjort det samme nesten. Rygget inn mellom 2 biler. Min var tydeligvis mye lenger. For det bråstoppet av seg selv lenge før jeg var der jeg hadde beregnet at jeg trengte å stoppe. Kjørte Chevy`n jeg hadde. Så viste min var lenger enn den silveradoen jeg parkerte ved siden av. Men så mye lenger trodde jeg ikke den var hehe. Heldigvis var den bilen ganske solid. Og snøfonna bak bilen dempet nok det meste. Var bare et skiltlys som sprakk. Men ble artig avtrykk i snøen da powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Hehe, den bilen fikk vel kun plass på plasser for biler med henger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Neida. Var så liten og nett den bilen. Fikk plass over alt Er litt enklere nå som jeg har en liten 7er istede. Og litt billigere også. Nå har jeg jo bare en liten 4,4 liters V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Åssen var det å kjøre en så svær silverado egentlig? Litt oftopic men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå