awt Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Jeg har en original 130i-potte jeg gjerne skulle ha fått montert på min 116i. Problemet er at det ene festet ikke passer, så et eller annet her må modifiseres (mer info og bilder her). Er det noen her som kan eller vet om noen som kan ta en slik jobb? Helst noen som kan gjøre det skikkelig og ikke noen som tror de kan gjøre det skikkelig. Hadde egentlig time hos Svendsen Eksos i Bergen til dette, men nådde ikke timen. Jeg betaler naturligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Bumper denne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Ta vekk plastproppen og se hva som er under. Det lå klart fester for performance potte på min bil så sikkert det ligger på din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Det vil ikke løse problemet, da jeg fortsatt mangler en "henger". Jeg tror heller ikkke det er der den er festet originalt. Performance-potten på disse har helt like fester som den originale jeg har på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Hvis den ikke er festet der originalt så er det dumt. Men hvorfor ikke gå for performance da? De passer jo rett på, du hører ikke så mye til lyden inni bilen. Jeg snakker nå ikke om min, men om bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Fordi de koster endel, og jeg har jo allerede denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Det forstår jeg. Håper du får fikset det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå