Gå til innhold

E30 325i | Wheelwhoring

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk for kommentarer folkens!

Moro og høre at det meste falt i smak :)

Mange svært stilige felger! M-System 1, Hartge og gullbelagte Futura var klare favoritter. Men selvfølgelig også SSR-ene, de satt som et skudd (jeg som ikke liker hvite felger engang)! Var disse sveist sammen fra fabrikken eller er det 2-delt konstruksjon?

Takker :)

2-delt konstruksjon ja, tønne og kant er en del, mens senteret kan skrus av. Gikk litt fort i går så skulle ha stått dreid av kanten av tønnene.

Mye gromme hjul her ja!

Du handler jo felger som kvinnfolk handler sko??

Kan vel være noen likhetstrekk der ja, er vel oppe i 12 sett tror jeg nå, hehe..

Sexy and you know it! :D Fått fiksa SSR felgen?

Hehe :P

Nei, skadene er beyond repair dessverre :? Så det suger!

Blir og spesialbestille en ny fra Tyskland eller USA.

:mrgreen:=P~:kose::klemme:

Right back at ya mister! ;)

Digg :D

SSR og gullbelagte futuraene var mine favoritter ;)

Skikkelig hjul hore du altså ;)

Takker :)

Hjul har blitt en (sykelig) hobby for meg :P

Hartge =P~

En av tidenes best skodde E30? :wink:

Har jo ikke fått svingt meg rundt og fått lakkert de andre Hartge delene jeg har #-o

Men får se om det ikke skjer noe ila vinteren hvis den ikke selges nå :)

Det tar jeg som et stort kompliment Eivind ;)

Prisantydning på bilen? Gull Futuraene var innertier! :D

Takker! :)

Pris har jeg satt til 145.000kr da med MSystem I+II..

SSR'ene er helt klart min favoritt! De er helt perfekte. Hadde sykt lyst på denne når den var til salgs for en stund tilbake.

Er enig der, skal slite fælt med å klare og toppe dem tror jeg, vært en av favorittene mine fra jeg så M3en til James Taylor første gang.

Synes det er vanskelig å skille seg ut en favoritt jeg. Kunne godt ha hatt alle. (minus Alphards.. De kledde ikke E30 synes jeg. ;))

Utrolig pen bil Anders, og den ser jo enda bedre ut irl! :)

Vært noen diskusjoner rundt dem ja! Personlig synes jeg dem ble sittende overraskende bra, men er jo 18" så kunne aldri ha blitt pent nok i utgangspunktet.. Men hadde felga til 3BGen liggende, så hvorfor ikke handle adaptere for å prøve? ;)

Takk for det, Lars :)

Tråd og greier? jaja, den bilen (eller var det felgene?) fortjener litt glans innpå bimmers også, ikke bare stancesider på facebook ;) Skikkelig horete du og den bilen din Anders, på felger altså! :P

Hehe, ja følte meg litt gal i går, så lagde en tråd ;) Takk for det, og bra du tok med de 3 siste ordene, ellers så hadde jeg nesten blitt fornærma :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor whory du er ellers vet jeg ingenting om :lol:

Men har du 12 sett med hjul aswespeak? :o jeg synes jeg var wheelwhore når jeg hadde RS GT'ne, RSII'ne, Style 65, Style 65-kopi, Style 80 og Rondell D58, men du tar jo kaka! Og isen, og kaffen etter det igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Denne er så feit! :applause: Og standarden på hjul er helt drøy. Er den ikke til salgs lenger? Var inne på tanken om å handle jeg :roll:

Takk for det Henrik :)

Jo, er til salgs for rett pris. Men må på ingen måte selge, er bare at det hadde vært moro med noe annet :) Du får sende meg en PM hvis du fortsatt er interessert :)

Rå bil med god utvalg av rååe felger!

Takk takk! :D

Bilen din er en gjennomført e30 og alltid på mote med de feteste skoa ;)

Det som er artig er at Anders mest sannsynlig har alle felgene enda :P

Du smigrer, Glen ;)

Njaa, har solgt unna de fleste faktisk. Men dem har jo blitt erstattet igjen for noen andre sett :)

Noen randome felgbilder

DSC_1986.jpg

DSC01049.jpg

DSC_2016.jpg

1_f.jpg

IMAG0127-1.jpg

DSC_2469_zps8f094ef8.jpg

DSC_2420_zpsb02d8666.jpg

DSC_2427_zps04456aba.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...