Oberland Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Holder på å bygge skjult kasse bak på ene siden i X5en min, å trenger en 10" som funker bra på 15-20L kasse..(antatt) Tips noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=27&id= Har 12"ern i min med en bra forsterker og lukket kasse, kombinasjonen av dyypt og trykk er intet mindre enn perfekt i mine ører.. 17,7 liter lukket kasse er perfekt til 10"ern iflg JL audio; http://intl.jlaudio.com/10w3v3-4-car-au ... vers-92151 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Takk for tips dude! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Hatt flerkanals Helix oppgitt til ca 200w til subben, og har Dynabel på 530w til subben. God damn så mye mer kontroll den siste har.. Common knowledge men jo mer strøm jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Jeg har jo denne liggende her da... viewtopic.php?f=15&t=71260 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Såg veldig dyp ut den der!? Kassevolum den krever da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Nei den får nok ikke i den kassa du har laget. 21,8cm monteringsdybde. Men skal ha rundt det volumet du har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 hertz SPL 250 10" speler meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 hertz SPL 250 10" speler meget bra! I så liten kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=17014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marca Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Har akkurat putta inn en stk JL Audio 10w3v3-4 i min bil og funker som f... Spiller dyyypt og med bra trøkk. Skal ha 17,7 liter pluss volumet selve elementet tar opp. (1,3 mener jeg å huske) altså kassevolum 19 liter Monteringsdybde 15 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Slik ble det.. Spiller rikelig godt nok til original-anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Har du ikke navi og DSP? Eller har du flytta suben til "feil side" av andre årsaker? Der du har suben, har jeg navi dvd dings, cd magasin og noe andre greier, og der du har satt forsterkeren har jeg originalsubene. Har lurt på å bytte ut de to originale, til fordel for en 10" selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Hadde ingenting der pga har en pioneer multimedia-enhet foran:) Pittelitt bedre plass å bygge kasse på venstre side:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå