Sndvik Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Det var du som stakk av med de felgene ja.. Naboen la inn bud på de OZ Futura er vell favoritten min på E30er, eg tenker svart senter gjør at felgen forsvinner.. Det er min mening.. Men tøft blir det nokk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Det var du som stakk av med de felgene ja.. Naboen la inn bud på de OZ Futura er vell favoritten min på E30er, eg tenker svart senter gjør at felgen forsvinner.. Det er min mening.. Men tøft blir det nokk... håper det blir bra med felgene. Men hadde nok blitt bedre med en annen farge på senteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 nice work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 nice work Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Prøvde med de nye felgene på idag, syntes der blei tøft. Disse er da 9, 5" breie. Vurderer å kjøre med 9, 5" foran, og bytte ytterring på de andre felgene, og da ha 10" eller 10, 5" bak. Men noen som har peiling på om det går greit med 9, 5 foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Blir bra det her Her må det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 9,5 fram er bare å glemme om du ikke skal voldta valsebuene dine/ kjøre med masse camber 9 fram stikker utom org skjermer. 10 bak er mer eller mindre max det også, med org buer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Da går jeg for 9" foran og 9, 5" fra starten iallefall så får jeg se om jeg vil endre på det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Dog har jørgen lie 9,5 fram og 10 bak, men han skal jo bygge om igjenn, så spørs det litt hva en er ute etter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Ja jeg så det ser tøft ut, men kansje ikke optimailt når det gjelder hvor brukbart det er me så breie felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Slik står bilen for øyeblikket. Vurderer faktisk å selge den, selv om jeg helst vil beholde den. Dette er pga skolegang etter fagprøven. Skal få den så noelunde kjørbar nå, så tar jeg det der fra frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Da står den på hjula igjen bilen blei jo skyhøy nå når motoren ikke står i Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå