Gå til innhold

Das Original E30 +Masse Bilder+SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en 320 i går, hvor jeg og SigurdE36 her på forumet dro og hentet bilen. Bilen er solgt ny i Sverige.

Liten video med bilder fra turen http://youtu.be/v2kCJrV2P1E

Fargen på den er royalblue/kongeblå, er ikke mye utstyr på bilen. Men det er litt av gleden med en klassiker som denne syntes jeg! Her skal vinduer og takluke sveives, rattet skal brukes muskler for å vri på og varmen uten ac skal gi litt svette :D

Minus med bilen Litt rust på H/V frontskjerm og at det er sorte nyrer [-X

Men rust og orginale nyrer skal ordnes! Hvis noen har orginale nyrer(chrome kant) og V/H forskjerm i god stand ta kontakt!

Litt bilder fra idag

rkh3c02ro8olqvrpbika.jpg

wra4hiea8u9nolawx4vm.jpg

tsmeh32qfnod5466fasq.jpg

eg26hunwl5eiuvdimo5a.jpg

a9m5knepcujlri51m35r.jpg

tftvgm6oh1r16bftohg2.jpg

Sammen med Sigurd sin nydelige Alpina e34(link http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=255534 )

cmlt9cdhi8487s75dki1.jpg

n7tsyq1wlwbobgk881cj.jpg

k8072xaqm77mfi5196hs.jpg

fodott0ahj0nli9b7lui.jpg

Litt innvendig av bilen

n2pk7mni3nk887nd91x3.jpg

tmrp9hqkhe0tqasuli3e.jpg

dsqejf79gtxeat8qx3wu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, den var pen. Ikke verst...

Takk for det, bedre skal den bli

Gratulerer med fin E30! :D

Hva er planene for bilen?

Skal den brukes om vinteren?

:D

Takker :D Blir å fikse den, bytte V/H forskjerm da det var litt rust nederst på begge sidene. Bytte olje og filter. Få på orginale nyrer og av med "råner" nyrene. Skal holde bilen orginal videre jeg!

Blir nok aldri brukt på vinter veier igjen denne av meg hvertfall, salt er ikke noe for e30 akkurat hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom liten bil å kjøre dette. Aldri kjørt E30 før denne, skjønner mer nå hvorfor E30 er så populært blant BMW-folka. Litt sjarmerende med en bil hvor lys og sterio nesten er eneste elektronikken som finnes :P

Hos selger i Kalmar

zahq93zv833cg6kdn6u4.jpg

Som du sier, trenger chrome nyrer

d68bey70g0bkyitv6iq1.jpg

Siste 3er og5er med runde lykter

3ljnxcjg2nq98jw90swc.jpg

Strøken i lakken

nt0m2vtw676u8t0iv0hy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nok en bil, her kjøpes og selges det jevnt og trutt

Takk for det Lasse :)

Gratulerer med en herlig bil :D Meget fornuftig av deg å holde den original, godt det er noen E30 eiere som er voksene nok i huet til det :P

Hvilken årsmodell er dette?

Takk for det, ja blir nok holdt helt orginal. Ikke noe s50, m-tech eller sånt på denne. Selv om det også er moro! Er en 1986

Igjen:-) bra Christian:-) garasjen/gårdsplassen er vel stappa nå^^

Så jo veldig fin ut. Ikke noe under heller? Av rust?

Bilene står litt over alt, alt fra Shanghai til Østfold :D...Nei under er den veldig bra for rust, er forskjermene som har fått litt nederst i hjørne. Ellers bra for rust :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, ja blir nok holdt helt orginal. Ikke noe s50, m-tech eller sånt på denne. Selv om det også er moro! Er en 1986

Det er godt å høre :) Ja M-Tech er jo flott men det er så forbasket oppbrukt, E30 med M-Tech, DE lykter og senk er nesten blitt kjedelig da de er på alle treff og forum :? Da synes jeg din stikker seg mer ut slik den er nå :) Ett komplett skinninteriør i sort hadde dog gjort seg selv om bilen har sin absolutt sjarm slik den fremstår nå.

1986 modell ja, da er det ennå noen år til den kan registreres avgiftsfritt da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...