Gå til innhold

Rar lyd fra styrestag, se video. Og skjevt ratt, ny bærearm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Har bytta styrestag, tårnlager og bærearm framme på VENSTRE side. Jeg merka at rattet ble skjevt etter dette, og hadde planer om firehjulskontroll, men har ikke fått gjort dette enda. Er ikke unormalt slitte dekk heller. Var å kjørte i dag da jeg plutselig hørte at det kom en rar raslelyd fra styrestaget på HØYRE side. se video.

Hva er problemet?

http://www.youtube.com/watch?v=vpzLxz5W ... e=youtu.be

Skrevet

ta å sjekk om bremsesjoldene dine sitter løst, eller om de er bøyd og ligger inntil noe, prøv å knips i de eller noe sånnt

Skrevet
ta å sjekk om bremsesjoldene dine sitter løst, eller om de er bøyd og ligger inntil noe, prøv å knips i de eller noe sånnt

Japp, andre forslag?

Skrevet

indre styreledd som nevnt lengre oppe, det er som en uniball og lager akkurat slik metallyd. Selve kula blir somregel bare slakk og lager ikke lyd.

Skrevet
indre styreledd som nevnt lengre oppe, det er som en uniball og lager akkurat slik metallyd. Selve kula blir somregel bare slakk og lager ikke lyd.

Hmm, blir glad av å høre det. Kjenner ikke slakk i det, men kan hende det er litt.

Hva er en uniball da? og hvor ligger den i forhold til selve kula?

Merker også at lyden kommer ikke når jeg svinger, men når jeg treffer humper i veien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...