BMWnorge Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Noen som har erfaringer eller vet om noen som tuner motorer i Bodø? Spurte på Bmw i Bodø og fikk kortet til megalys.no som vistnokk driver med chipptuning. Vil ha det skikkelig gjort.. Er en 320d, 177hk motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 TS- racing skal visstnok ha avdeling i Bodø. Og så har du Bodø Motortuning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Var ikke spesielt imponert over TS-tuning sin tuning værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Var det høy pris og lite effekt hos TS-tuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Broomtuning..? Sent from my GT-I9505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Dvs bodø motortuning.. broomtuning.no Sent from my GT-I9505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Var det høy pris og lite effekt hos TS-tuning? Prisen vet jeg ikke, siden det var forrige eier som fikk dette gjort og betalte. Men var ikke spesielt imponert over effekten og effektkurven. Ville styrt unna disse "universaltunerne", og gått for en som har spesialisert seg på BMW. f.eks ESS eller TRF her i Norge. Har Ecotune Scotland på min nåværende bil, og det er en HELT annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWnorge Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Fikk anbefalt bsr-tuning.no De har en avdeling her i Bodø (lyd på hjul) Noen som har erfaringer med disse? De har ett tuningkit til 7400.- som for meg gir +40hp & +69nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Var noen i en annen tråd her tidligere, som var plaget med at bilen gikk i nødmodus av BSR tuningen. I den prisklassen du snakker om nå, så får du tuning fra både ESS og TRF som har inngående peiling på hver enkelt BMW modell. Hvorfor ikke benytte en av disse? ESS sitt alternativ koster 5964kr, og gir 205hk og 460nm. TRF sitt vet jeg ikke, men tipper det er noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå