VegardB Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Skal kjøpe meg ein E92 320D 2010 modell no, og lurar då på kvar ein får rimelegast forsikring? Er 22 år, fyller 23 i februar og 50% bonus. 20000 i køyrelengde og egen parkeringsplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 http://www.finansportalen.no/Forsikring/Bilforsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Har go erfaring med storebrand. Betaler 4400 på Yamaha R1 fullkasko Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Henger med på Thomaz der. God erfaring med storebrand, og har direkte.nr til en kar som fisker etter BMW-kunder om det skulle være interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Eneste fornuftige er å ringe rundt eller sende mail. Det varierer jo fra sted til sted i Norges land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Ja det varierar veldig, men tenkte kanskje at det var enkelte som generelt var billigare når det gjaldt ungdom med BMW. Vil du sende meg nr. til din kontakt i Storebrand Jørgen Lie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Gjensidige var uslåelig på pris for oss som unge førere. Hvertfall med lav bonus og ingen fordelskunde med flere forsikringer. Men har lest veldig mye rart om Gjensidige når uhellet først er ute. Hehe. Heldigvis ikke vært i den situasjonen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Du får fordeler hvis du melder deg inn i en klubb. Gjensidige via E30meet http://e30meet.com/clube30meet.html IF gjennom BMWCCN http://bmwccn.no/forsikringsavtale-for-klubbmedlemmer/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Gjensidige var uslåelig på pris for oss som unge førere.Hvertfall med lav bonus og ingen fordelskunde med flere forsikringer. Men har lest veldig mye rart om Gjensidige når uhellet først er ute. Hehe. Heldigvis ikke vært i den situasjonen selv. Terra - Eika knuste Gjensidige grundig de to åra jeg hadde Mazdan min, og i det jeg skulle forsikre BMWen min, men nå er de faktisk billigere enn Terra/Eika. Jeg har 40% bonus, har atm. 20 000 km i året, har kjørt 19 000 km siden Februar, så jeg må nok sette opp grensa, eller bytte forsikringselskap for og starte nye km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Terra hadde billigest til 525d, men så fikk jeg nr til en kar i gjensidige så da fikset han det billigere ,pluss da har jeg forsikret datteren og meg selv der også så anbefaler å ringe rundt.. Storebrand skulle ha 36k på samme bil så jeg betaler 21k hos gjensidige. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Bruker NEMI på men e91 320D Kom billigst ut på meg IF og gjensidige skulle ha over det dobbelte betaler 8000.- med 50% og 20tkm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Takker for svar Har så langt fått det billigast hos Gjensidige som skulle ha 13800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Takker for svar Har så langt fått det billigast hos Gjensidige som skulle ha 13800 Skal eg sjekke pris for deg? Har avtale med gjensidige og if viss du er intr. Send meg pm på info viss det er av interesse. Edit. If spesial 50% bonus 20.000km i året får eg til 11275kr Gi meg en beskjed viss du er int. Klarer nok å få den litt billigere også Den dekker: BILENS ALDER:Gjelder for biler under 8 år og under 3,5 tonn. KUNDENS ALDER:Ingen aldersbegrensning. Forsikringen gjelder for eiere og førere over 18 år. TOTALSKADEDEKNING:•Bil inntil 3 år: Fabrikkny bil ved skade over 60 % av nyanskaffelsesverdi. (uansett kjørt distanse) •Bil over 3 år: Ved skade over 60 % av gjenanskaffelsesverdi utbetales gjenanskaffelsesverdi + 15 %. (Disse erstatningsreglene ved totalskade gjelder ikke leasing/langtidsleie) MOTOR- OG GIRFORSIKRING:Dekker skader som hindrer fortsatt fremdrift. UTVIDET LEIEBILDEKNING:Leiebil så lenge du er uten bil etter en skade. Egne regler ved tyveri og kondemnasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Takker for svar Har så langt fått det billigast hos Gjensidige som skulle ha 13800 Skal eg sjekke pris for deg? Har avtale med gjensidige og if viss du er intr. Send meg pm på info viss det er av interesse. Edit. If spesial 50% bonus 20.000km i året får eg til 11275kr Gi meg en beskjed viss du er int. Klarer nok å få den litt billigere også Den dekker: BILENS ALDER:Gjelder for biler under 8 år og under 3,5 tonn. KUNDENS ALDER:Ingen aldersbegrensning. Forsikringen gjelder for eiere og førere over 18 år. TOTALSKADEDEKNING:•Bil inntil 3 år: Fabrikkny bil ved skade over 60 % av nyanskaffelsesverdi. (uansett kjørt distanse) •Bil over 3 år: Ved skade over 60 % av gjenanskaffelsesverdi utbetales gjenanskaffelsesverdi + 15 %. (Disse erstatningsreglene ved totalskade gjelder ikke leasing/langtidsleie) MOTOR- OG GIRFORSIKRING:Dekker skader som hindrer fortsatt fremdrift. UTVIDET LEIEBILDEKNING:Leiebil så lenge du er uten bil etter en skade. Egne regler ved tyveri og kondemnasjon. Låner tråden litt Har du lyst å sjekke forsikring på M3'n min også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Takker for svar Har så langt fått det billigast hos Gjensidige som skulle ha 13800 Skal eg sjekke pris for deg? Har avtale med gjensidige og if viss du er intr. Send meg pm på info viss det er av interesse. Edit. If spesial 50% bonus 20.000km i året får eg til 11275kr Gi meg en beskjed viss du er int. Klarer nok å få den litt billigere også Den dekker: BILENS ALDER:Gjelder for biler under 8 år og under 3,5 tonn. KUNDENS ALDER:Ingen aldersbegrensning. Forsikringen gjelder for eiere og førere over 18 år. TOTALSKADEDEKNING:•Bil inntil 3 år: Fabrikkny bil ved skade over 60 % av nyanskaffelsesverdi. (uansett kjørt distanse) •Bil over 3 år: Ved skade over 60 % av gjenanskaffelsesverdi utbetales gjenanskaffelsesverdi + 15 %. (Disse erstatningsreglene ved totalskade gjelder ikke leasing/langtidsleie) MOTOR- OG GIRFORSIKRING:Dekker skader som hindrer fortsatt fremdrift. UTVIDET LEIEBILDEKNING:Leiebil så lenge du er uten bil etter en skade. Egne regler ved tyveri og kondemnasjon. Låner tråden litt Har du lyst å sjekke forsikring på M3'n min også? Send meg PM med info. Fikk kjeft sist gang eg prøvde å hjelpe folk med billigere forsikring her på forumet. Det er en vanskelig bil å få god pris på, men har klart å presse ned prisen med 3-4 lapper på M3 E46 til bimmers medlemmer før posten min blei slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå