Sund.M3 Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 grattis med en flott e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Svart E36 er utrolig fint, og med den motoren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Der var denne ja! Grattis med grom bil! Så denne et par ganger rundt Majorstua for en uke eller to sida, fet bil Ikke sett den i Lillestrøm området ennå, selv om jeg er en del i det området selv. Burde jo treffe på deg opp rælingstunellen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Der var denne ja! Grattis med grom bil! Så denne et par ganger rundt Majorstua for en uke eller to sida, fet bil Ikke sett den i Lillestrøm området ennå, selv om jeg er en del i det området selv. Burde jo treffe på deg opp rælingstunellen en gang Takk for det! Ja, pleier å være på Majorstua med jevne mellomrom, og daglig i Rælingstunnelen. Du hører sikkert bilen lenge før du ser den i tunnelen Edit: Mener jeg har sett M3'n din på Jessheim et par ganger? Husker godt felgene og stuket på bilen! Meget lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Å nei...Nå lekker det servoolje fra en av slangene under bilen. Det lå en liten rød dam på parkeringsplassen. Må få bilen på bukk i morgen og ta en nærmere titt. Bør bli en grei jobb, litt sånt må man regne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 E36 og servo hører ikke sammen rett og slett. Standard at det lekker fra reservoaret på de Flott flott bil det her. Det meste er riktig i mine øyne foruten felgene. Etter min mening fortjener den og et skikkelig coilover kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Der var denne ja! Grattis med grom bil! Så denne et par ganger rundt Majorstua for en uke eller to sida, fet bil Ikke sett den i Lillestrøm området ennå, selv om jeg er en del i det området selv. Burde jo treffe på deg opp rælingstunellen en gang Takk for det! Ja, pleier å være på Majorstua med jevne mellomrom, og daglig i Rælingstunnelen. Du hører sikkert bilen lenge før du ser den i tunnelen Edit: Mener jeg har sett M3'n din på Jessheim et par ganger? Husker godt felgene og stuket på bilen! Meget lekker! Hehe Sånn det skal være! Kan stemme at du har sett meg på jessheim et par ganger i sommer ja. Takk for kompliment. syns din er grisetøff med halvbur, fet racelook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Et par nye bilder er lagt ut i 1.post. Endringen bør være lett å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Elsker(!!) endringen du har gjort! The prikk over the i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Takk for det! Jeg går og leker litt med tanken om å ettermontere Alpina B8 trelister på dørpanelene, de som går høyt oppe på panelet med bøy nedover helt i front. Foreløpig har jeg ikke klart å finne noen som selger dette, ser for meg at det kanskje kan bli jevlig dyrt? Jeg har alltid vært litt fascinert av denne detaljen, da interiøret virker mer ekslusivt og lunt. Noen som har tips? ...jeg regner med å få litt pepper nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Hører hjemme på Alpina, ikke denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Da har jeg gått til innkjøp av original BMW Business CD43 (Blaupunkt) og Aux-kit som kobles til CD-veksler inngangen. Vil ha det så originalt som mulig, da jeg er en stor fan av amber-belysningen til BMW. Nåværende Sony-spiller med rødt og blått lys står derfor ikke i stil. Vet at jeg mister mulighet for linjeutgang, men det finnes alltid alternative løsninger for god lyd med sub. Det kommer etterhvert. Da blir det seendes ca slik ut Det skal også monteres original BMW Aux-inngang i senterkonsollen som jeg tidligere gjorde i min gamle 328ia cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Rå bil! Fint med original spiller, ser så mye cleanere ut innvendig da:) Vet du om man får sånn AUX inngang til midtkonsoll org. til E46 også? Kunne tenkt meg noe sånt i E46'n isteden for kabel som slenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Er så perfekt denne bilen! Kom E36 med orginal aux tilkobling til lydanlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Da har jeg gått til innkjøp av original BMW Business CD43 (Blaupunkt) og Aux-kit som kobles til CD-veksler inngangen. Vil ha det så originalt som mulig, da jeg er en stor fan av amber-belysningen til BMW. Nåværende Sony-spiller med rødt og blått lys står derfor ikke i stil. Vet at jeg mister mulighet for linjeutgang, men det finnes alltid alternative løsninger for god lyd med sub. Det kommer etterhvert. [ Bilde ] Da blir det seendes ca slik ut [ Bilde ] Det skal også monteres original BMW Aux-inngang i senterkonsollen som jeg tidligere gjorde i min gamle 328ia cab. [ Bilde ] Hvor får du tak i sånn Aux-inngang??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå