M3cabriolet Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 hehehe, jeg regner med at dette kommer til å svi litt ja. hatt bilen en uke, og har allerede brent av et 5-sifret beløp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 bare du holder deg der, så er det bra kjøpte det samme rattet som deg også, fra bmw. ble nesten 4000kr uten airbagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 kommer nok til å bli mye mer... her er det helt vanlig at jeg ikke gir meg før det blir tåpelig. frøkna har gitt opp for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Liten update. Det ramler inn litt småting hver dag, så snart har det vel kommet såpass at jeg kan gjøre litt kosearbeid. hatt en økt i dag, der vi fikk lagt på solfilm og spoilerlist. ble helt smekkert med lys toning på rutene! godt man har kompiser som jobber med solfilm! some pic's: i full gang med krymping av filmen, og samtidig fikk jeg justert rutemekanismen som kødda på sjåførdøra. Bakrute legges. noe frustrert herremann som skulle trikse inn filmen her. Imens resten av glassa ble lagt brukte jeg litt ekstra tid til å reparere litt fester og lommer på dørtrekkene. typisk e36, har gjort dette på alle jeg har vært borti. Montering av spoilerlist. Dagens økt er over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Der kom jaggu nye bakdekk og. denne cambervinkelen er ikke snill mot dekka, og de som står på er feil dim også. blir nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Se her ja, nå skjer det ting! Ser bra ut detta 215/35 du gikk for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 begynner smått ja. ble 215/35, tror det blir riktig, så jeg får bort det "solør-stuket" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Rå bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Ja, var den dim'en jeg hadde tenkt å ha og. Da får du den ned litt mer uten å subbe så jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Så grom e36 ! Likte helorange stripe på baklyktene, og bilen generelt. Men den spoiler lista, syntes jeg er såå stusselig og oppbrukt. Da er det penere uten noe! Men bevares, du gjør mye riktig! Tror en uuc spoiler med just.bar carbonflipp hadde gjort seg på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 hehe takk for det. den lista måtte på, jeg måtte ha noe bak der, men jeg var og er fortsatt veldig usikker på å slenge på GT-vingen, på tross av at jeg synes denne er den peneste til E36. fordelen med denne lista er at den er veldig diskret, og bare kan fjernes igjen, da de sitter i dobbelsidig tape. jeg synes selv at bilen kler den som hånd i hanske jeg da. Den UUC spoileren synes jeg er forferdelig så den kommer aldri på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Da ble det litt søndagsdilling i dag da. smådetaljer, men forandring fryder. samlet litt småting som har kommet i posten sånn litt hver dag. Demontering av lykter US model kontakter, pæreholder og ledninger. Originaldeler selvfølgelig. ferdig koblet, ready to go. Skulle egentlig montere CCFL også, men prøvde de på, og reiv det av igjen. synes ikke det ble no særlig. men alle glass i lampene hadde en fin hinne av møkk, så det trengtes en liten shine alikevel, så det var ikke helt bortkasta å åpne lampene. Nye pakninger var selvfølgelig på plass for anledningen. Noen som ser hvilken av de som er rengjort? slang inn hvite LED i taklysene også. Det ble såå sweet mot hvitt interiør. \:D/ Det virker til og med. Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 da fikk jeg endelig melding om at rattet er frigitt fra tollageret. liggi der i nesten en uke nå! kommer vel snart da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Ser bra ut Ligner veldig på min gamle, mangler bare vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Dette ser bra ut når blir stolene montert da? Eller er de i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå