M3cabriolet Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Ser bra ut Ligner veldig på min gamle, mangler bare vingen Takk for det. Ja det var ikke så ulikt. (jeg måtte jo inn på tråden din å smugtitte) Dette ser bra ut når blir stolene montert da? Eller er de i? Takker og bukker. setene er ikke montert enda. de skal først til salmaker for å kontollere og evt reparere putene, og få nye trekk før montering i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Fant vel egentlig ut at denne bilen ikke lenger skal utsettes for kong vinter med salt og drit som hører med, og i tillegg har jeg fått hørt noen ganger fra fruen nå at det ikke er no moro når jeg (atter en gang) kjøper bil som hun ikke får bruke. Løsningen på problemet ankom gårdsplassen i dag, konebil/vinterbil: 1998 mod 320i Coupe. Norsksolgt, og original m-sport. og selvfølgelig er denne også technoviolett. litt skjønnhetsfeil som må utbedres, men frøkna får lage seg en tråd selv om dere skal få følge med på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Elsker den bilen!....mmm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Ok, da ble det en liten økt i dag og da. Rattet dukket plutselig opp, så da måtte jeg få montert det ASAP, og herregud for en forandring i kjørefølelse det ble! fikk også slengt på nye bakdekk, og korrigert litt camber, samt sluppet ned ned litt mer bak så jeg får litt mindre "solør-stuk" Slik så dagens lille pakke ut. og sånn ble den i bilen. Kompiser som stiller opp på kveldstid for å hjelpe til med dekkomlegging er gull verdt! etter camberjustering og litt lavere bakende. Og for de som lurte, så ser det sånn ut med LED interiørbelysning mot lyst skinn. og ja, det hjalp veldig å gjøre rent lykteglassa. dette er med sota Lamin-x faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwMpowerAuto Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 strøken, drømmebil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Flott bil i en herlig farge! Savner virkelig 328'en min når jeg ser denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 strøken, drømmebil det der takktakk Flott bil i en herlig farge! Savner virkelig 328'en min når jeg ser denne.. Ja, fargen er supernice til e36! og skjønner godt at du savner den. den var jo lækker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Dette ble utrolig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 7, 2013 Forfatter Share Skrevet September 7, 2013 Dette ble utrolig bra:) takk for det. langt i fra ferdig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Der kom jammen meg de nye trekkene til vader'a og! da blir det vel levering til salmaker på mandag tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Sykt pen e36! Men den lista bak ødelegger litt av den cleane looken på resten av bilen, enten så går man for full pott, eller så lar man være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Åssen ratt satt det i denne før? En upgrade du kan gjøre er senterfargen på felga. Syns den er for mye gulhvit. Hva med å rive av plastidipen og lakke de knall hvite? Nydelig kontrast til lillafargen. Eller bare kjøre sølv senter, som også er nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Flott bil. Blir vel ikkeno dårligere i ditt eie enn når Kenneth hadde den. Syns lista på bakluka gjør seg bra på e36 med hjul og senk Du som har NSX ? Espen.s reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Sykt pen e36! Men den lista bak ødelegger litt av den cleane looken på resten av bilen, enten så går man for full pott, eller så lar man være... Takktakk. smaken er som baken, jeg føler den trenger en spoiler, men jeg var snill og holdt meg til en liten list, fremfor å sette på GT-vingen. Åssen ratt satt det i denne før? En upgrade du kan gjøre er senterfargen på felga. Syns den er for mye gulhvit. Hva med å rive av plastidipen og lakke de knall hvite? Nydelig kontrast til lillafargen. Eller bare kjøre sølv senter, som også er nice Dette rattet som satt der før: har vært inne på tanken å endre fargen på senteret, men det er ikke første prioritet. får gi bilen litt love and care først nå. de er uansett ikke plastidip'et da, de er lakkerte. sølv senter blir litt for mainstream for disse hjula synes jeg. Flott bil. Blir vel ikkeno dårligere i ditt eie enn når Kenneth hadde den. Syns lista på bakluka gjør seg bra på e36 med hjul og senk Du som har NSX ? takker. skal nok fortsette der Kenneth slapp ja. bare å følge med videre, kommer til å skje mye fremover. Jeg har hatt 3 NSX'er opp igjennom. solgte den siste i sommer. men nå har jeg 3 e36'er, (-96 328i coupe, -98 320i coupe, -95 M3 cab) en -08 Chevy Suburban og en -13 Dodge Ram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 mye må man ut med for en decent NSX på skilter i Norge egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå