liffi Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Skrevet Mars 1, 2014 Virker kvikkere på turtall med det nye svinghjulet. Samt det er jo mye lettere, så gjør jo en forskjell. Nja, er relativt av på , men går helt fint å slutre litt. Var mue bedre en jeg trodde den skulle være Kristiansan'årn reagerte på dette 1
Kristiansan'årn Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 Virker kvikkere på turtall med det nye svinghjulet. Samt det er jo mye lettere, så gjør jo en forskjell. Nja, er relativt av på , men går helt fint å slutre litt. Var mue bedre en jeg trodde den skulle være Hadde vert fett å prøve hyperletta 540 ★sent from my wifi microwave★ liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Skrevet Mars 1, 2014 Bare å komme det! Synd det er vått. Er jo ikke grep bak men utrolig morro
liffi Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Skrevet Mars 3, 2014 Fikk testet bilen på Lørdag. innkjøring av Clutch å bil! alt fungerte topp foruten om noe dårlige gjenger i navet bak.Moro at bilen funker som den skal. bare litt små ting igjen nå så er bilen klar for bane missbruk Noe varm eksos etter litt effektiv testing av Sveise Diff på vei hjem
liffi Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Veide bilen til 1420kg igår. Ikke bra nok, så må prøve å få ut mer;) har litt til å fjærne, så vi får se hvor nærme 1300kg vi kommer! HalvorK reagerte på dette 1
Kristiansan'årn Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Den m3'n er ikke ribba , med alt av vesker, inkl full tank bensin(uten fører) stod det 1.460kg på wiki ★sent from my wifi microwave★
termin Skrevet April 4, 2014 Skrevet April 4, 2014 Ikke ribba nei, men synes at en 5 serie E34 stæsje som kommer under min i vekt er gøy liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 Ja, E34 er en stor bil å skal mere ned i vekt! takluke skal bort. elmotor å innmat i dører. bensintank, baksetet kasseten skal kappes bort å stives opp med rør osv !
liffi Skrevet April 6, 2014 Forfatter Skrevet April 6, 2014 Fikk handla er sett til med no banefelger! Mariuskv reagerte på dette 1
///MPower Skrevet April 6, 2014 Skrevet April 6, 2014 hehe, har du ikke SYKT med felgsett nå? liffi reagerte på dette 1
Hzh Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 bare digger den bilen, sett den på face nå mange ganger på e34 gruppen Blir bare mer konge na bilen der liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 7, 2014 Forfatter Skrevet April 7, 2014 Takk for det ligger vell en 2-3 bilder der av den ja. Er fremdeles en del jobb med den innvendig synes jeg. men, planen var jo bare å lage en "Billig" Drifter /lekebil. å det er jo det den er !Men, mye jobb i som gjensår for å få den fult "Drift Speca", men kommer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå