Gå til innhold

Min E46 Coupé M-Sport ..Individual.. (SELGES!)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Følger med her, synd jeg ikke har sett tråden før :)

Kul bil og gleder meg til og se hvordan det blir med CSL luka, vurderer det samme selv, men hel lakket for min del.

Håper å få lakkert opp igjen panseret og montert CSL luka før jul. Gått med mye penger siste tida, så må avvente de resterende delene littegrann :) CSL luka mi blir også "hellakkert". Gidder ikke handle Carbon luka til 2k mer når jeg uansett beholder bilens farge på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hvite vinterfelger må du belage deg på å vaske de ofte hvis du skal ha de pene. Skitten kom fort på mine hvite om sommeren. :P

Hehe.. DET er jeg fullt klar over! Vasker bilen uansett 5 ganger i uken, så felgene vil få jevnlig rens og shining :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tipset tror jeg at jeg følger opp!

Tror du det holder med den på 50ml til 319kr?

Edit: Sier takk her oppe jeg :), så slipper vi å poste mer OT.

AutoBahn er veldig drøy, så kan fint voks'e 8-9 felgsett på en 50ml boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at du har gjort alt riktig med denne, men hva skjer med E36 speila ? Eller ser jeg feil? 

Hvordan ble det med oppkobling av AE til fotbrønnlys? Ble det bra eller droppa du det? Lurer på om jeg skal gjøre det samme på min E46. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at du har gjort alt riktig med denne, men hva skjer med E36 speila ? Eller ser jeg feil? 

Hvordan ble det med oppkobling av AE til fotbrønnlys? Ble det bra eller droppa du det? Lurer på om jeg skal gjøre det samme på min E46.

Ikke spør! Noe forrige eier ettermonterte. -.- Får se om det kommer E46 M3 speil før jeg selger den :)

Har ikke begynt å styre med det enda. Se hva jeg gidder å gjøre med den delen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags pris ligger disse på fortiden? Du kan sende PM hvis du ønsker ;)

Veldig variabelt hva disse coupe'ene ligger ute til, men jeg skal ha igjen rundt 160-165k.

Bilen er strøken og som ny innvendig, og utvendig blir den veldig bra etter lakkering av panser og en poleringsrunde :) mye nytt ellers på bilen også, så tror dette skal være en ok pris :)

Har allerede fått to henvendelser på bilen før jeg har tenkt på salg så vi får se hva som skjer i vinter :) planen er å ha den fram til Februar-Mars. Men får jeg et bra bud så er alt tilsalgs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nysjerrig da jeg selv skal ha meg en e46 m3 i fremtiden. Hva rekner du med og måtte ut med for en slik mtp at du skal importere?

Litt usikker enda hva bilen havner på ferdig momset etc på skilter. Mulig jeg kjøper fra Norge også, da prisene begynner å bli bra her til lands å. Men rundt 290-300k tenker jeg. Mens disse ligger til ca 330-340k i Norge. Så er ikke veldig mye å spare å importere disse fra Tyskland, men da har jeg litt større mulighet til å få en i den fargen jeg vil ha og med en kurant km.stand (Vil helst ha en som har rullet mindre enn 100.000km).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, må vel ut med 400+ for ett bra eksemplar i Norge så da er det jo litt og spare:) Imola red må vere drømmefargen!

400k er totalt uaktuelt å betale for en E46 M3. Da kjøper jeg heller RS4 B5.

Har sett et par fine M3'er til 350-360k så muligheten er der iallefall :)

Det blir enten rød eller koksgrå. Men begge disse er ganske sjelden vare her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...