PenguiN- Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Om jeg kom til bilvasken og så dette her så hadde jeg dånet av og neppe våknet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Fy faen for en IDIOT! Sånne mennesker bør ikke få lov til å ha noe med biler å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Slapp av. Var bare en merce Skinnseter også. Bare ogtørke av vannet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Effektivt! Biler tåler vann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Ble sikkert ren innvendig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 For ett ....høl, sikkert en leiebil eller noe. Respekt løse jævler Greit nok at det bare er en Mercedes og sånnsett ikke så farlig( ), men hvor er respekten for andres eiendom Når dette er sagt så er jo ikke enorme mengder vann som kommer ut i fra en høytrykkspyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Hehe husker jeg så akkurat det samme mens jeg bodde i Kirkenes. Der en eldre kar fant ut han kunne vaske bilen innvendig med høytrykkspyler. Det fine med det var at han ikke fikk start på bilen etterpå og skyldte på at de ansatte på bensinstasjonen ikke sa ifra om dette Hehe noen folk altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 ikje så ille det da, tåler jo vann. Har spylt min flere ganger, etter idioter som spyr på dørtrekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 For ett ....høl, sikkert en leiebil eller noe. Respekt løse jævler Greit nok at det bare er en Mercedes og sånnsett ikke så farlig( ), men hvor er respekten for andres eiendom Når dette er sagt så er jo ikke enorme mengder vann som kommer ut i fra en høytrykkspyler Ganske sikker på at det er en leiebil, når man ser han spyle på dashen og rattet så ser man at oransje plastkort dingler , hengende fra nøkkelinngangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå