Insulaventus Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 EU godkjent først, så felger. :>Jo mindre ting biltrangsynet ser, jo bedre. Flirte alt for mye av ''biltrangsynet'' hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 EU godkjent først, så felger. :>Jo mindre ting biltrangsynet ser, jo bedre. Enig!! Få den godkjent, også gjør du alt du har lyst til;) hvis ikke blir det masse ekstra jobb på deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Enig!! Få den godkjent, også gjør du alt du har lyst til;) hvis ikke blir det masse ekstra jobb på deg;) Da blir det slik Har vært meget stille her, har fått gjort forksjellig men har ikke skaffet bilder enda. Lover update innen 1 uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Bra å se att du står på, nærmer det seg eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Jeg skjemmes over og ikke ha oppdatert innen deadlinen jeg satte, noen sudden ferieplaner oppstod og jeg hadde ikke bilder av det som var gjort på denne pcen. Beklager folkens!Jeg skal slenge ut updaten så fort jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Bra å se att du står på, nærmer det seg eu? Det nærmer seg med stomskritt, bare noen siste ting jeg må gjøre før EU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Fortsette med det du gjorde, måtte skjekke denne siden hver dag får å se om det var kommet noen nye inlegg, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 UPDATE! Bilder er tatt med iPhone da mitt kamera er utlånt. Da er det på tide og fortelle om hva jeg har gjort siden sist Jeg har fått tak i Radiator og her kan dere se bytte-prosessen: Startet med og plukke av deksel over radiatoren, og så vifte-coveret Radiatoren som ligger øverst er den som skal settes inn, dere ser på den gamle radiatoren hvor lekkasjen har vært da brunt rustvann har dryppet ned. Ny radiator inn! Vifte-coveret på! Dekslet over radiator på Da er det bare og fyre på med kjølevæske og lufte i vei Da jeg hadde kjørt noen lufterunder skulle jeg stramme lufteskruven, og tror dere ikke jeg klarte og vri av selve toppen av skruven? Joda... Jeg prøvde først og bore opp skruven og skruve den ut med grisepikk, dette var bare skummelt da det lagde knakelyder mens jeg holdt på, alt i rundt denne skruven og selve skruven er jo plastikk. Da jeg spurte min far om hjelp skjønte jeg hvor mye erfaring har og si. Han tok bare et rettlig til flattjern og banket det inn igjennom skruven, han trekte flattjernet oppover samtidig som han skruvde, og det funket fjell! Heldigvis hadde jeg den gamle radiatoren, så jeg tok bare lufteskruven der i fra og satte i den nye radiatoren. Det var vel egentlig det jeg hadde. Ting som skal gjøres snarest så jeg får den på EU: Bytte belte på førersete grunnet rift. Er det nødvendig og fikse grøftlys som er knust? i og med at det er ulovlig og bruke uansett. Skjekke om det er aftermarket potte på eller om lyden stammer fra lekk eksosanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Er ikke ulovlig med grøftelys! Er bare ulovlig sammen med kjørelys. Det er f.eks. lovlig å kjøre med park+grøft. Men ja, du får feil på knust grøftelys. (husker ikke om det ble 1er eller 2er feil) Ellers ser det bra ut Du kommer til å lære litt tips og triks med litt erfaring, du også! Hehehe. Insulaventus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Er ikke ulovlig med grøftelys! Er bare ulovlig sammen med kjørelys. Det er f.eks. lovlig å kjøre med park+grøft. Men ja, du får feil på knust grøftelys. (husker ikke om det ble 1er eller 2er feil) Ellers ser det bra ut Du kommer til å lære litt tips og triks med litt erfaring, du også! Hehehe. Jeg har alltid trodd at det var ulovlig selv med parklys jeg Du vet vel ikke om noen som selger billige grøftelys her? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hvis du stikker på nærmeste høgger får du et grøftelys for en svært hyggelig penge. Hvis ikke kan du invistere i to nye fra eBay: http://www.ebay.co.uk/itm/91-99-BMW-E36-3-Series-Euro-Smoke-Front-Fog-Lights-/380738912874?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item58a5cec26a 2stk for skarve 600kr ( + eventuell toll hvis du er uheldig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hvis du stikker på nærmeste høgger får du et grøftelys for en svært hyggelig penge. Hvis ikke kan du invistere i to nye fra eBay: http://www.ebay.co.uk/itm/91-99-BMW-E36-3-Series-Euro-Smoke-Front-Fog-Lights-/380738912874?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item58a5cec26a 2stk for skarve 600kr ( + eventuell toll hvis du er uheldig ) Den lokale høggern har bare venstre tåkelykt. ser ut som det blir ebay lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Sikkert noen på forumet som har noe liggende også Få opp en ønskes kjøpt (når du har penger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Jeg har grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Er 1er feil med defekt grøftelys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå