SAF Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Er ikke dette Zito-felger i 8.5 og 9.5"? Den dimmen du nevner kjørte thomas på sine og det var passelig strekk. Stemmer nok bedre det ja Da får jeg prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Må følge med her. Blir gøy å se resultatet med felgene på! Hehe, har trua venter på lakkering nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Hvor lenge sto folien på før den ble slitt? Var litt tøft med matt hvit også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 2-3 år tror jeg.. Mye av folien er bra fortsatt, men litt slitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Dro av folien på e91'n idag. Litt lakkering og sommerfelger står for tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xray92 Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Pen bil gleder meg till og se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Tror det blir bra. Liker den i svart Håper sommerdekkene kommer i morgen, også leveres bilen til lakkering på Fredag Valsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xray92 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Såg pent ut, er den strøken i lakken og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Såg pent ut, er den strøken i lakken og eller? Ikke helt så den skal på lakkering neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xray92 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Åå ja det leste eg fakktisk so sorry for gullfisk hukommelse :/ det blir bra, er super spent på di røde hjula dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Fækk på sommerhjula idag Mangler bare lakkering nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Fått igjen bilen ifra lakkering Fornøyd! Nå er neste plan dobbel eksos og muligens luft fjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Ble en skikkelig vask idag That Ass! Designer og knut811 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Da står bilen for å få litt ny lakk på seg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hva skal lakkes? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå