Ivrig86 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Jaaaaa folkens! Da har det klødd så lenge i finga etter noe med luft, så nå fikk jeg sparka meg selv i ræva å fått ut fingeren! Har Alltid elska laaaave biler og Har sikla så mye på bilen til fanqua å diverse andre i det siste så nå er det jaggu på tide syns jeg Har jo som mange vet hatt masse BMW av alle varianter, kanskje mest kjent for et par E46 M3 med ESS550 kit osv på Er egentlig mere show and shine gutt, men liker også å ha motor som står i stil ... Dette har skaffet endel pokaler på hylla Etter jeg kjøpte min første E39...M5, Fikk jeg lyst på en E39 på luft! Bestilte da Airforce Performance luftunderstellet fra automote mens jeg letet etter bil å bygge opp "Performance package kommer med 2 fjernkontroller og mulighet for å forhåndsinnstille 4 "kjøre-nivåer", som er en stor fordel for de som bruker bilen mye og kjører langt. Den ene fjernkontrollen har LED display og kan bl.a fortelle deg hvilket tanktrykk du har til enhver tid, og opprettholde trykket automatisk. Min-Max høyde = 2-5sek." Først ble det en svart 98 modell 2 liter 150hk med comfortseter osv da jeg gikk lei å lete å fikk denne billig... Den ble hellakert pga litt rust her og der... Men plutselig kom det en sølv 2002 2.2 170hk med sportsskinn, original M pakke innvendig og utvendig, parksensorer forran og bak, xenon osv osv osv hel og pen bil med bra historikk Så da dro jeg å kjøpte den i tillegg å solgte den svarte. Den sølvfarga ble kjøpt i januar å har fått seg en total makeover siden den tid-drøye 2 måneder Bilen har fått - Airforce performance understell med fjernkontroll osv osv - Bagasjerommet ble lakkert svart å alt av ledninger osv osv er skjult så bra det går - 9,5 ET0 og 11x18 ET10 CCW LM5 med 225.40.18 og 255.30.18 Toyota proxes Disse var helpolerte med blanke skruer og BMW emblemer når jeg kjøpte di, å ble lakkert vw urbangrey, gullskruer å polere CCW senterkopper - Nytt alcantara Ratt (originalt skinn M ratt selges 1000kr) - Alcantara gir og brekk belg - Nye gulvmatter fra koed - Nye sølvfargede Carbon pedaler - Sølvfarga ringer i display - Carbon girkule - Carbon deksel til rundt girspaken er på vei - Mattsvarte nyrer - Sikkert mere jeg ikke kommer på i farta Bilen har også selvfølgelig blitt rubbet, polert og vokset... Å klar for sommeren Må også få byttet frontrute og kodet om lysa til us Planer jeg vurderer etterhvert er - Foliere taket svart - M speil, siden di som er på ikke er helt fine - Carbon frontleppe for å få den litt lavere forran - Led i ringer, grøftelys og skiltlys - Muligens trekke interiørlister i alcantara... Syns det er Int med litt sølv inni også så litt usikker .... Ellers er jeg ganske fornøyd Skulle lissom bli "en billig daily driver jeg også kunne ha med på treff"... Det går like til helvete hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Dette blir vel griserått.... som vanlig;) Luft er utvilsomt veien å gå. Følger med, og har stortrua på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Dette blir vel griserått.... som vanlig;) Luft er utvilsomt veien å gå. Følger med, og har stortrua på dette! Takk takk Gleder meg noe jævlig kjenner jeg!! Leter spedalsk etter bil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Liker.. Dette kan jo ikke bli noe annet enn helrått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Kjølevifta på caben knakk det plutselig en del av nå, så bråker noe veldig!! Noen som har dette?? Å gjerne di beskyttelsesgittera for di sitter ikke der... Passer fra 325/320/328 utfra delenunmeret på gs... 92471575 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Det tok ikke lang tid nei! Blir spennende å følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Tøft! Er digg å se det blir flere og flere bagriders Takk forresten, for komplimentet i starten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Tøft! Er digg å se det blir flere og flere bagriders Takk forresten, for komplimentet i starten Neeeesten så det ble E60 isteden idag, ligger en 04 520 med det riktige interiøret, rattet og Navi til 136996 på finn nå Mangler M utvendig men... Syns fortsatt E39 blir grommere med riktig hjul osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 må følge med her E60 kan jo bli skikkelig tøffe biler det da, men den så slettes ikke dum ut den e39en du hadde linka til i første innlegg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Bilen jeg har sett meg ut står fortsatt i tyskland, om noen har en E39 med grei km og utstyr osv på så gjerne send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Her må det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Nevøen min skal muligens selge en 520d sedan, sort... har vel gått rundt 200k. Bra bil med fin historikk. Ny turbo.. Skal høre med han om pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 bilen til lasseln er jo tilsalgs, er jo et bra eksemplar Min blir vinterhore med mindre du skal ha den da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 bilen til lasseln er jo tilsalgs, er jo et bra eksemplar Min blir vinterhore med mindre du skal ha den da:) Ja men autolat å altfor høy pris sånn sett. Bare du får din hit så tar jeg den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Skal jeg høre med nevøen min om hans bil? Tipper han vil ha rundt 70-80k. Det er en 2002 mod 520d sedan. Scharwz II med Sort sportskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå