Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom også nye vinterhjul Til M5n Idag som Kjøperen har kjøpt på

GS hehe så Den drar til Kristiansund på Mandag :)

Skrevet

Det dunker litt i belgene foran. Det er helt normalt :)

Nei ikke Sånn... Akkurat som et paintballgevær omtrent... Mange raske "puffpuffpuff"... Kanskje siden den skal på et spessielt psi så den Justerer bittelitt og bittelitt? :P

Skrevet

m5en skal til kristiansund altså ?

lurer på hvem som har kjøpt den :o

Jepp :) han har en sølv 325 Cab med ess kit som jeg tar i innbytte også en Burgunder E36 med M3 motor osv å

En nyere x5. Ikke lyst til å skrive navn men en litt voksen kar tror jeg :)

Skrevet

Dette blir meget awesome! 
Ufattelig tøfft at du har turt å tatt steget å skaffe deg bags da det er som regel sviiindyrt og en smule (ulovlig?) :grin:

Følger spent med her ja :)

Skrevet

Skjønner det veldig godt :)

Er ikke lov å kjøre med sånne hjul eller alt for lavt på coiloversene uansett om dem står i vognkortet så.

Skrevet

Dette blir meget awesome!

Ufattelig tøfft at du har turt å tatt steget å skaffe deg bags da det er som regel sviiindyrt og en smule (ulovlig?) :grin:

Følger spent med her ja :)

Har hatt lyst på dette i evigheter så :) Å alt er jo ulovlig i dette landet her omtrent :P

Skrevet

Skjønner det veldig godt :)

Er ikke lov å kjøre med sånne hjul eller alt for lavt på coiloversene uansett om dem står i vognkortet så.

Nettopp :P Er jo "farlig" vettu!! Prøvde godkjenne ene M3n min med noen felger engang... Men det var for breie dekk bak... 275 dekk... "Så det var farlig å kjøre med"... Ja jøss!! Så satt jeg på originale felger for å vise den... DET var farlig å kjøre med!! Som å kjøre båt jo

Skrevet

Fanqua og Frode... Slipper dere ut absolutt all luft? For med kontrollen går den ikke helt tom... Men med bryterne går det men.

Skrevet

Foran går alt ut, bak er det ofte 2-3psi igjen. Den blør ikke av mer når sensorene alikevel registrerer at den er i bunn.

Skrevet

Foran går alt ut, bak er det ofte 2-3psi igjen. Den blør ikke av mer når sensorene alikevel registrerer at den er i bunn.

Oki :) Håper ccw får Bolter denne uka så jeg kan få på hjula snart :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...