Ivrig86 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Kom også nye vinterhjul Til M5n Idag som Kjøperen har kjøpt på GS hehe så Den drar til Kristiansund på Mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Det dunker litt i belgene foran. Det er helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 m5en skal til kristiansund altså ? lurer på hvem som har kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Det dunker litt i belgene foran. Det er helt normalt Nei ikke Sånn... Akkurat som et paintballgevær omtrent... Mange raske "puffpuffpuff"... Kanskje siden den skal på et spessielt psi så den Justerer bittelitt og bittelitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 m5en skal til kristiansund altså ? lurer på hvem som har kjøpt den Jepp han har en sølv 325 Cab med ess kit som jeg tar i innbytte også en Burgunder E36 med M3 motor osv åEn nyere x5. Ikke lyst til å skrive navn men en litt voksen kar tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.N Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Dette blir meget awesome! Ufattelig tøfft at du har turt å tatt steget å skaffe deg bags da det er som regel sviiindyrt og en smule (ulovlig?) Følger spent med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Nei, det skjønner jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Skjønner det veldig godt Er ikke lov å kjøre med sånne hjul eller alt for lavt på coiloversene uansett om dem står i vognkortet så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Fett ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Dette blir meget awesome! Ufattelig tøfft at du har turt å tatt steget å skaffe deg bags da det er som regel sviiindyrt og en smule (ulovlig?) Følger spent med her ja Har hatt lyst på dette i evigheter så Å alt er jo ulovlig i dette landet her omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Skjønner det veldig godt Er ikke lov å kjøre med sånne hjul eller alt for lavt på coiloversene uansett om dem står i vognkortet så. Nettopp Er jo "farlig" vettu!! Prøvde godkjenne ene M3n min med noen felger engang... Men det var for breie dekk bak... 275 dekk... "Så det var farlig å kjøre med"... Ja jøss!! Så satt jeg på originale felger for å vise den... DET var farlig å kjøre med!! Som å kjøre båt jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 småpen høyde det der ja følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Fanqua og Frode... Slipper dere ut absolutt all luft? For med kontrollen går den ikke helt tom... Men med bryterne går det men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Foran går alt ut, bak er det ofte 2-3psi igjen. Den blør ikke av mer når sensorene alikevel registrerer at den er i bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Foran går alt ut, bak er det ofte 2-3psi igjen. Den blør ikke av mer når sensorene alikevel registrerer at den er i bunn. Oki Håper ccw får Bolter denne uka så jeg kan få på hjula snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå