Gå til innhold

Ivrig's Airforce suspension E39 :) Solgt!

Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Også stemmer da at jo høyere AWG jo mindre mm :) Trykkbryteren tar du som siste ledd før kompressoren, så jeg har fra tenninga - inn på en bryter(så jeg har mulighet til å overstyre) - trykkbryter - relé :)

Kjenner meg igjen i jobbe lenge, installerte alt på en helg for måtte bruke bilen til jobb på mandag :P Spiste lite og skalv mye gitt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette her ja :)

Tror felgene og blir meget bra på bilen!

Mye måtte du ut med for luft fjæringa? Sånn e-level og greier?  Har selv vurdert å slenge det på min e39, slipper vell kjøpe belger bak da det er jo org :P

BEtalte 30 fra Automote, blir ikke særlig billigere å bestille selv så.

Ja gleder meg til å se bilen med Felga selv :)

Dessverre ikke e level... Komplett sett fra airforce suspension... Performance kitet med mulighet for å lagre 4 høyder å justere forran og

Bak. Du har stasjonsvogn du da?

Di har ikke Til wagon dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også stemmer da at jo høyere AWG jo mindre mm :) Trykkbryteren tar du som siste ledd før kompressoren, så jeg har fra tenninga - inn på en bryter(så jeg har mulighet til å overstyre) - trykkbryter - relé :)

Kjenner meg igjen i jobbe lenge, installerte alt på en helg for måtte bruke bilen til jobb på mandag :P Spiste lite og skalv mye gitt!

Oki :) Ja jeg hater å stoppe før jeg er ferdig med noe :P Så da blir det til at man jobber til

Man stuper omtrent :P jeg har lagt opp ledning fra rele til trykkbryteren så mangler styrestrøm... Men går vel egentlig å ta fra lysa bak eller? For meninga med å ha det på tenninga er for at bilen kan heise seg automatisk Til valgt høyde når Man vrir på tenninga?

Husker ikke Om det er kjørelys på min men skal

Sjekke Imorgen... Er vel uansett parklys kanskje... Å meninga med å koble ledning på brekket er at brekket må

Stå på for å justere? Beklager mye spørsmål Om dagen nå

Men sånt som dette pleier jeg aldri gjøre selv, men

Nå er jeg arbeidsledig så da har man mye tid å

Lite penger hehe :P:( Å spørr heller engang for mye enn for lite...

Selve boksen med all styringa har jeg satt på høykant... Har vel ingenting å si det? Passet ganske så bra på venstre siden bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BEtalte 30 fra Automote, blir ikke særlig billigere å bestille selv så.

Ja gleder meg til å se bilen med Felga selv :)

Dessverre ikke e level... Komplett sett fra airforce suspension... Performance kitet med mulighet for å lagre 4 høyder å justere forran og

Bak. Du har stasjonsvogn du da?

Di har ikke Til wagon dessverre

Kosta såpass ja, reknet egentlig med det sånn sett :P

Er lite til vogn rundt forbi ser jeg ja :P men foran skal være likt så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ikke lett å få kjøpt ekstra koblinger til dette i Norge hvertfall. Vært på 7 steder el noe nå å ingen har. Er feil gjenger å nipplene er akkurat for store eller for små... Skulle hatt noen 90 gradere siden disse slangene er så jævlig lite samarbeidsvillig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært overalt hehe men ble sånne man bare dytter slangen inni. Ingen som hadde sånn jeg skulle ha. Alle syns det var veldig rart hehe men en ting er positivt, for ifølge airforce er slangen 1/4" men det var den ikke. Er vanlig 6mm :) Gudskjelov ellers hadde jeg ikke fått sånne push koblinger som passa engsng. Men nå er alt kjøpt, også to vannavskillere. Ikke gjort annet enn å lete etter deler Idag :P men imorgen skal det bli topp :) eneste jeg ikke har orden på nå er denne ledningen til bryteren som skal ha styrestrøm. Går det bra å ta den fra baklyset? :) Mottakeren til fjernkontrollen... Hvor har dere satt den? Også må jeg trekke den jævla ledningen til brekket da :P bruker aldri brekket men må vel begynne med det da hehe

Om Noen lurer så har hvertfall tools og finntek i Drammen push koblinger :) var jo helt topp di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde blitt gal av å ikke kunne justere mens jeg kjører. Praktisk ved høye fartsdumper eller vegarbeid f.eks!

Ja sant det... Men greit å ha en bryter hvertfall som du har... Kjipern å

Komme borti kontrollen også ned på det laveste plutselig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...