Ivrig86 Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Denne er nå solgt til Tønsberg/Horten Å jeg har allerede booket førstepri når den skal selges hehe ble forsåvidt solgt å hentet på fredag men var noe av pengene som ble overført så ingenting er solgt før alt er i orden mener jeg Jeg har hatt mye gromt oppgjennom men denne her likte jeg ordentlig godt! Psssssh... Så digg å kunne heve og senke som man vil å slippe å være redd for dumper osv osv Men den måtte vike for storebror E60 M5 for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Er vel bare å forvente at vi ser luft på M5'en og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Nei blir ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Til salgs igjen? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=53258488&ov=m&usergroup=66 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 Ja er visst det Pga han ikke eier penger kopiert min annonsetekst å... Kjørt ihjel ene felgkanten å men skulle bli fikset sa han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Ja er visst det Pga han ikke eier penger kopiert min annonsetekst å... Kjørt ihjel ene felgkanten å men skulle bli fikset sa han kjenner han som eier den nå har fortsatt ikke fått sett bilen live men han sa han hadde fått et lite hakk i ene felgen angående salget på bilen så solgte han en subaru impreza GT han hadde før, for å kjøpe seg en litt mere bensin gjerrig bil meeeeeen trur bmwen brukte litt mere en han hadde forventa! men der igjen han bytter bil OFTE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 kjenner han som eier den nå har fortsatt ikke fått sett bilen live men han sa han hadde fått et lite hakk i ene felgen angående salget på bilen så solgte han en subaru impreza GT han hadde før, for å kjøpe seg en litt mere bensin gjerrig bil meeeeeen trur bmwen brukte litt mere en han hadde forventa! men der igjen han bytter bil OFTE! Da må han holde seg til Honda Civic eller noe diesel bil da Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 kjenner han som eier den nå har fortsatt ikke fått sett bilen live men han sa han hadde fått et lite hakk i ene felgen angående salget på bilen så solgte han en subaru impreza GT han hadde før, for å kjøpe seg en litt mere bensin gjerrig bil meeeeeen trur bmwen brukte litt mere en han hadde forventa! men der igjen han bytter bil OFTE! Da må han holde seg til Honda Civic eller noe diesel bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Da må han holde seg til Honda Civic eller noe diesel bil da Tenker aldri på bensin forbruket når man kjører BMW! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Da må han holde seg til Honda Civic eller noe diesel bil da Haha ja enkelt og greit Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Neida han bytta BMW'en i en 2003 skrubaru impreza wrx, trur jeg må Gi han smekk neste gang jeg møtern! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Neida han bytta BMW'en i en 2003 skrubaru impreza wrx, trur jeg må Gi han smekk neste gang jeg møtern! Sent from my iPhone using Tapatalk Stakkars haha ser eieren har bytta motor allerede på den korta tida han hadde wrx Pga rådebank. Å di bilene bruker iallefall mere enn BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Haha jepp xD Nei han får bare styre Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 http://www.tv2.no/2015/01/10/broom/bmw-5-serie/bruktbil/gatebil/6427151 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå