kaivegard Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 sånn den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Dritfett stuk! Ser litt ut som en Transformer i fronten på det øverste bilde Har du flere bilder eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaivegard Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 sånn den var når jeg kjøpt`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaivegard Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 skal ordne flere bilder etterhvert ) må få ordna littt og tatt en ny test tur med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaivegard Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 SETT LYD HØYT PÅ PC! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Fyfaen så fet lyd!! Hvilken eksos osv har du? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Badass as føkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaivegard Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Fyfaen så fet lyd!! Hvilken eksos osv har du?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Har Orginal eksos Utenom Bytte av bakpotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Dette digger jeg!! Hadde en slik "fuck all" E36 318is jeg også, litt annet stuk men! Må få flere bilder av fronten! Rå lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaivegard Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Min var ikke gifaen fra første stund men , best å ikke være for nøye da tør man ikke bruke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Det var ikke min heller hos sist eier, men den var frontkollidert når jeg kjøpte den så gjorde det morsomste ut av den. Fyr opp flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 er masse igjen å gjøre men er bare skrudd sammen så jeg kanskje får til en dag på rudskogen gatebil i september for å se om det går ann å ødelegge noe Haha Utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Kanontøft!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiBriX Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 For en stridsvogn! Liker stilen på denne veldig godt, og ikke minst lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Mangler CCW vinge, det hadde vært griserått på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå