Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for ett skikkelig svar bjørnøy :D skal sjekke dette :) må se om du har det om en liten stund patrickrye, kan ikke prioritere rattet først desverre ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Når det kommer til ratt, så har du dualstage airbag i bilen din. Når du skal skaffe et nytt ratt, må du passe på at rattet du kjøper stammer fra en E39 eller E46 som har denne dualstage airbagen.

For E39, så kom dualstage etter '99. Minns å huske at dette gjelder E46 også...

Skal du først bytte ut rattet ditt (og spesielt siden du har dualstage originalt), ville jeg gått for dette:

IMG_1534.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Da kommer det noe spørsmål til (desverre):

Er det samme karosserideler på prefacelift og facelift? tenker da på panser, skjermer og dører.

Er det noen som har en delebil de vil kvitte seg med i midtnorge?

Var uheldig og kjørte på ett rådyr tirsdagskvelden, og forsikringen dekker ingenting :( må skifte lykt, panser, skjerm og dør på venstre side fram. Fanger berget, men PDC og grøftelys ble ødelagt.. Jævlig surt!!

Skrevet

Er shadowline lister på min, men de tror jeg er reddbare. Så selve blekket i skjerm, dør og panser er likt? Like innfestinger til listverk osv også?

Er det noe forskjell på lyddemping e.l. i døra på årsmodell eller motorkonfigurasjon?

Skrevet

Listene har like innfestninger, mener du kan skyve klipsa litt også. Men det vil nok passe uansett.

Folk bytter jo om til facelift lister også.

Tror nok alt av karosserideler osv er likt, bortsett fra det som Mysemannen sier. :)

Men lykter er forskjellig fra preface og facelift.

Du kan også sjekke på bmwfans.info, der kan du sjekke delenummer på delene du skal bytte, om de er samme på eldre modeller osv.  :)

Skrevet

Ser ut som jeg har fått skaffet meg delebil likevel :) 02-03 mod med xenon/nivåreg/ svart sportskinn også! :D Spørs bare om jeg får rettet lista på framskjermen, er veldig bøyd, og jeg tror ikke delebilen har shadowlinelister..

Skrevet

Ser ut som jeg har fått skaffet meg delebil likevel :) 02-03 mod med xenon/nivåreg/ svart sportskinn også! :D Spørs bare om jeg får rettet lista på framskjermen, er veldig bøyd, og jeg tror ikke delebilen har shadowlinelister..

Listene har like innfestninger, mener du kan skyve klipsa litt også. Men det vil nok passe uansett.

Folk bytter jo om til facelift lister også.

Tror nok alt av karosserideler osv er likt, bortsett fra det som Mysemannen sier. :)

Men lykter er forskjellig fra preface og facelift.

Du kan også sjekke på bmwfans.info, der kan du sjekke delenummer på delene du skal bytte, om de er samme på eldre modeller osv.   :)

Listene utvendig og innvendig på E39 er like både på Facelift og Prefacelift, dette inkluderer også listene på støtfangerne :)

Skrevet

Regner med du mener like innfestninger ja? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Innfestinger og lister ja :) har selv byttet til Shadowline lister komplett både innvendig og utvendig på min Preface E39, eneste problemet hos meg var at jeg blingset litt når jeg bestillte hjørnelistene bak på støtfanger og bestillte til touring istedet, de passer men har en litt mer skrå utforming mot bakerste list, så det blir en liten skrå glippe mellom hjørnelist og baklist på begge sider bak, sant å si så aner jeg ikke helt hvor jeg var når jeg bestillte de :P

Det var Kromlister rundt hele baut hos meg tidligere.

Skrevet

Det er forskjell på kromlistene (utseende) på preface og facelift, preface har kromlista oppå lista mener jeg, facelift har den under lista. Eller omvendt. Husker ikke helt.
Men de er vertfall forskjellig. :)

Skrevet

Det er forskjell på kromlistene (utseende) på preface og facelift, preface har kromlista oppå lista mener jeg, facelift har den under lista. Eller omvendt. Husker ikke helt.

Men de er vertfall forskjellig. :)

Preface er den øverst, men det var selve utformingen på listene jeg mente, den er lik uansett om det er Face eller Preface.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...