steinsus Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Rød med chrome og senk og dobble lykter og BBS-leppe er ikke helt feil nei
Dirty Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 Har en helt lik samme modell men i "golf"gul. På den du har der er det den tidlige tanken. Da er hele tanken i et stykke, noe bmw gikk fra da de ofte sprakk på mitten under mellomakselen. Etter det ble det 2 tanker en på vær side med en slange i mellom. Både de tidlige og sene tankene har problemer med at det ruster hull oppå tanken" da får du lukt men ikke lekasje + falsen rundt. Og selvfølgelig det som er nevnt her før.PS. nye koster ca. 3700,- pr.side. Den tidlige har godt ut. Facelift 315 har delvis svarte lister" side ruter bak" pakningen er i hel gummi og rammen runt dørene er i svart. Du kan også se på bildene her http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 15-from-NZ Den har heller ikke pynte blikket over skjøtene på fangeren. + andre småting, som mye mindre bruk av asfaltplater. Side speilene går og sette over, men når du borer hullet i trekanten så pass på hvor du borer da vindu glasset går ganske langt inn. Driver og hugger en 315 nå, så hvis du vil kan jeg ta ut side rutene bak og speil til deg. Har masse mere også. Regner med at du tenkte deg noen andre stoler også. Så hvis du vil kan jeg godt bytte mot de. Da mine er likt slitt som dine. Jeg tror faktisk tanken må være bytte, syns jeg så en vanlig "e30" tank under der slik du beskriver. Får ta en titt neste gang jeg har den på bukken. Speil kunne jeg tenkt meg ja tror bare jeg lakker alle listene med plastidip. Okei ja skal passe på når jeg borrer da Hehe stolene blir nok værende
Dirty Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 Ser ut som et flott eksemplar dette Jeg er mulig interessert i de 323i delene. Hva vil du ha for de? PS: Husk å melde deg inn i "E21 Landslaget" på facebook nå da Nå monterte jeg de på min bil idag desverre Hehe yup er medlem nå Rød med chrome og senk og dobble lykter og BBS-leppe er ikke helt feil nei [ Bilde ] Se der ja, pent. Dobble lykter løfter jo bilen 10 hakk, må bare få på noen ny lakk på min nå så blir det saker 17" felger blir det for stort på disse bilene?
steinsus Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 17" felger blir det for stort på disse bilene? Jeg mener at det er penest med 15" og til nød 16", 17" er etter min mening litt stort ja Vh. Stein
bmwtussan Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 17" felger går fint på. Sorte DE lykter passer nesten rett på de også. ( Fra E30 ) Her er 17" 8.5 X 10
316 Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Haha, så den går for dårlig ja? Visste det ble svidd gummi...
///MoePower Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Jeg syns du burde lakkere den enten Hennarot eller Zinnoberot, det er "tidsriktige" farger. Imolarot er en kul farge det også men jeg føler den kanskje blir for moderne. Imolarot har jeg hørt mange se på som en modernisert utgave av Hennarot, som skifter litt farge avhengig av lys. Hennarot er fin når den er i bra stand, den ser knall rød ut i solen samtidig som den har litt orangeskjær i seg der solen skinner rett på og det syns hvertfall jeg er litt kult. Når det er overskyet eller at bilen blir utsatt for kunstig lys ser den plutselig knall orange ut, hvorvidt dette er pent eller ikke kan diskuteres men det var gjerne slik mange farger var da E21 var ny på markedet. Vil du ha en knall rød bil uten orangeskjær er Zinnoberot et bedre alternativ, den er litt mørkere og har såvidt jeg har skjønt ikke like mye effekt som Hennarot, den er generelt mer rød. Men farge er det sjeldent/aldri lett å bestemme seg for uansett..
bmwmaxi Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Bruk de fjærbeina selv, da får du ventilerte skiver, støre diameter dempere og hjullager"must ved breiere felger". Husk at du også har den tidlige typen bærearmer dyrere og dårligere foring ved stabstag. bytt ut til den sene utgaven når du kjøper nye. Da må du også bytte til den nye typen stabstag.
m-alpin Skrevet August 29, 2013 Skrevet August 29, 2013 Ikke lenge denne er 316 vel Touringen din som stod avskiltet i kontrollen på Hollekleiv nå?
Dirty Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Jeg syns du burde lakkere den enten Hennarot eller Zinnoberot, det er "tidsriktige" farger.Imolarot er en kul farge det også men jeg føler den kanskje blir for moderne. Imolarot har jeg hørt mange se på som en modernisert utgave av Hennarot, som skifter litt farge avhengig av lys. Hennarot er fin når den er i bra stand, den ser knall rød ut i solen samtidig som den har litt orangeskjær i seg der solen skinner rett på og det syns hvertfall jeg er litt kult. Når det er overskyet eller at bilen blir utsatt for kunstig lys ser den plutselig knall orange ut, hvorvidt dette er pent eller ikke kan diskuteres men det var gjerne slik mange farger var da E21 var ny på markedet. Vil du ha en knall rød bil uten orangeskjær er Zinnoberot et bedre alternativ, den er litt mørkere og har såvidt jeg har skjønt ikke like mye effekt som Hennarot, den er generelt mer rød. Men farge er det sjeldent/aldri lett å bestemme seg for uansett.. Farge er aldri lett nei, har ikke helt klart å bestemme meg enda. Hennarot har jeg hatt før på en E36, liker ikke at den blir oransj. Mulig det kan passe seg på en klassiker som E21 men? Zinnoberot hmm den skal jeg ta å sjekke ut litt Bruk de fjærbeina selv, da får du ventilerte skiver, støre diameter dempere og hjullager"must ved breiere felger". Husk at du også har den tidlige typen bærearmer dyrere og dårligere foring ved stabstag. bytt ut til den sene utgaven når du kjøper nye. Da må du også bytte til den nye typen stabstag. har nye bærearmer forran som skal monteres, sammen med nye styrestag\endeledd. må bare få tak i stabstaget Ikke lenge denne er 316 vel Touringen din som stod avskiltet i kontrollen på Hollekleiv nå? Bruker noe vanvittig med bensin, så har lurt litt på sette i en 318is. Det har du helt rett i, ble stoppet og mistet skiltene, ikke godkjent senkesett
316 Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Sett nå hvert fall inn en motor som stammer fra E21 da, mister verdi med en gang du setter noe annet nedi.
Dirty Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Sett nå hvert fall inn en motor som stammer fra E21 da, mister verdi med en gang du setter noe annet nedi. Skulle det vært da? 6er setter jeg ikke inn. 318is vil jeg tro oppleves litt småsprekt ut også i en liten e21. Setter ikke inn noe med forgasser, bruker jo så vanvittig mye drivstoff
Frode D Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Tror Imolarot blir lekkert på denne. Er jo en E28 med denne fargen og det kler den sykt bra!
haybimmsen Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Artig at du kjøpte den så fort Følger mer her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå