Gå til innhold

US-blink på bmw e46


knut811
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har lest meg frem til at det går ann og programmere bmw e39 til å få US-blink, altså at blinklyset lyser hele tiden?

Har veldig lyst til å få til dette på min e46 også, går det ann å programmere det der også, eller hvordan er dette? er en 2003 mod :)

På forhånd takk for svar ;)

Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest guiden for e39, så tenkte det var ganske likt på e46 også... Har koblet meg til med 1.4.0, og fikk jo opp bilmodel, utstyr osv. Så fulgte guiden for e39, meen fant ikke noe som het "Front turnsignals as side light"

er ganske ny på dette, så en guide hadde vært veldig fint isåfall ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, okai... Men har funnet ut no litt rart nå, ville bare prøve litt med demoversjonen av bmw scanner 1.4.0 først, denne kobler seg fint til og alt fungerer bra. Men hvis jeg prøver med den vanlige versjonen får jeg opp en feilmelding da jeg starter programmet. Lyser gult, og står BMW scanner adapter is not plugged in?

Noen som har noen tips? selv om det ikke går ann å programere lysene, så er det vel mye annet man kan gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollpanel> adminstrative verktøy> datamaskinbehandling> enhetsbehandling> porter COM & LTP>

plugg i diagnose kabelen slik at den kommer som synlig port, trykk på den å gå inn på egenskaper eller avansert, så skal du kunne velge COM1 COM2 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du får opp dette på den bilen du skal gjøre det på så skal du hake av "front turn signal ligtt as side light."

Så trykk write. Får du ikke opp den menyen slik som jeg fikk, da er det ikke mulig å kode via det programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...