Gå til innhold

Bmw hifi E91 hvordan anlegg?

Anbefalte innlegg

2x10" i subkasse ja! :) Ground Zero 2 kanals forsterker med input signaler fra orginal høytalere. Er Auto on/off så slipper remoten ;) Koblet meg inn på sub´ene under sete. Blei MYE bedre en høytalere i dørene på grunn av lav filtering av "bass". Funker som bare F ;) har koblings skjema om noen trenger. Ledningene til subene ligger langs dørlisten framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg regner med at E60 har samme systemet som din E91? Er det best å hente signal ut fra bakhøyttalerne eller fra sub'ne under setet?

Dersom du har Hifi-anlegget burde du heller hente det ut via forsterker i bagasjerom. Mye enklere ;)

2x10" i subkasse ja! :) Ground Zero 2 kanals forsterker med input signaler fra orginal høytalere. Er Auto on/off så slipper remoten ;) Koblet meg inn på sub´ene under sete. Blei MYE bedre en høytalere i dørene på grunn av lav filtering av "bass". Funker som bare F ;) har koblings skjema om noen trenger. Ledningene til subene ligger langs dørlisten framme.

Men du har ikke koblet ut de som sitter under setene foran? Koblet du deg inn på begge eller kun den ene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har Hifi-anlegget burde du heller hente det ut via forsterker i bagasjerom. Mye enklere ;)

Har ikke HiFi desverre :(

Prøvde i dag å hente ut fra bakhøyttalerene, og det funket ikke.... Var som sagt tidligere tråden, fint lite bassignaler. 

Hvor finner jeg igjen kablene til subbene på E60? Har ikke lyst til å ta ut setet for å koble på rett over sub'n. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en e91 med proffesional, diskant i dørene foran og bak i tillegg til vanlige høyttalere.. Sub under setene også..

Hvordan kobler jeg enklest til forsterker til to subber i bagasjen? :)

Som de to andre i denne tråden skriver at de har gjort, stjel signal fra kablingen som går fra forsterker til sub under forsetet. Om forsterkeren du skal bruke ikke kan ta speaker level/high level input så kan du putte på en Line Output Converter for å få low level.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Ser dette er en gammal tråd, men har du fortsatt koblingsskjemaet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...