bmwespendn Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 2x10" i subkasse ja! Ground Zero 2 kanals forsterker med input signaler fra orginal høytalere. Er Auto on/off så slipper remoten Koblet meg inn på sub´ene under sete. Blei MYE bedre en høytalere i dørene på grunn av lav filtering av "bass". Funker som bare F har koblings skjema om noen trenger. Ledningene til subene ligger langs dørlisten framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Har du noen bilder av basskassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vi3t Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 avslører du hemmeligheten om basskassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Jeg regner med at E60 har samme systemet som din E91? Er det best å hente signal ut fra bakhøyttalerne eller fra sub'ne under setet? Dersom du har Hifi-anlegget burde du heller hente det ut via forsterker i bagasjerom. Mye enklere 2x10" i subkasse ja! Ground Zero 2 kanals forsterker med input signaler fra orginal høytalere. Er Auto on/off så slipper remoten Koblet meg inn på sub´ene under sete. Blei MYE bedre en høytalere i dørene på grunn av lav filtering av "bass". Funker som bare F har koblings skjema om noen trenger. Ledningene til subene ligger langs dørlisten framme. Men du har ikke koblet ut de som sitter under setene foran? Koblet du deg inn på begge eller kun den ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Dersom du har Hifi-anlegget burde du heller hente det ut via forsterker i bagasjerom. Mye enklere Har ikke HiFi desverre Prøvde i dag å hente ut fra bakhøyttalerene, og det funket ikke.... Var som sagt tidligere tråden, fint lite bassignaler. Hvor finner jeg igjen kablene til subbene på E60? Har ikke lyst til å ta ut setet for å koble på rett over sub'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Kablene ligger som skrevet under listene til dørkarmen. Dem er tvinnet sammen og ganske tykke. Så du slipper ta ut setene. Dem går til elementene som sitter under setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Har en e91 med proffesional, diskant i dørene foran og bak i tillegg til vanlige høyttalere.. Sub under setene også.. Hvordan kobler jeg enklest til forsterker til to subber i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Har en e91 med proffesional, diskant i dørene foran og bak i tillegg til vanlige høyttalere.. Sub under setene også.. Hvordan kobler jeg enklest til forsterker til to subber i bagasjen? Som de to andre i denne tråden skriver at de har gjort, stjel signal fra kablingen som går fra forsterker til sub under forsetet. Om forsterkeren du skal bruke ikke kan ta speaker level/high level input så kan du putte på en Line Output Converter for å få low level. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 2x10" i subkasse ja! Ground Zero 2 kanals forsterker med input signaler fra orginal høytalere. Er Auto on/off så slipper remoten Koblet meg inn på sub´ene under sete. Blei MYE bedre en høytalere i dørene på grunn av lav filtering av "bass". Funker som bare F har koblings skjema om noen trenger. Ledningene til subene ligger langs dørlisten framme. Ser dette er en gammal tråd, men har du fortsatt koblingsskjemaet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Forsterkeren har både inngang for høy og lavnivå signaler, så da slipper jeg vell konverteren uansett? Men skal signalene fra suben under setet kobles på høy eller lavnivå på forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Du slipper konverter den er i forsterkeren. Skal kobles på høynivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=688957 tenker å kjøpe denne. Må jeg bruke konverter da hvis jeg tar signsler fra subene under setet? Kan jeg bare ta fra den ene suben under setet? Hvor er det greiest å koble meg på under setet? Og hvilken av inngangene på forsterkeren skal jeg koble det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå