Gå til innhold

Min e46 coupe

Enoksen
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke noe stort problem med trekket på innsiden av luka. Trenger kansje og lage hullene til clips en smule større, men ikke mye så går det rett på.

Kan være litt mer styr å få på plass verktøyboksen som henger der og få den til og henge godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Bilen har vært opplakkert, og er usikker på hva de har holdt på med når de la på klarlakk. Flasser over alt! :/

Skal få bilen rustfri, så regner jeg med det må bli hellakkering.. Tror ikke jeg blir å gjøre noe annet med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Har begynt å skje litt ting her nå :) Vurderte å selge bilen å gå for noe nyere, men ombestemte meg til slutt.

Har fått senket bilen, gikk for 40/30 fjørene til Gs bildeler. Ble nok lavt for veiene her i Nordland, da bilen brukes på vinteren også.

Fant ikke bilde av senken nå  ](*,)  Skal få lagt ut bilde senere.

Har bestilt SMD-Led AE's, men så at det var til xenon lykter etter bestillingen var sendt.. Er det mulig å tilpasse, eller burde jeg bare bestille nye med en gang?

Har også bestilt xenon i nærlys, langlys og tåkelys, alt i 6000k.

Pose til håndbrekk, girstang og midtkonsoll i alcantara med m-striper er også på vei. Samt ny m-girkule i skinn.

Har også bestilt ny spiller av typen Eonon d5150u, for å få interiøret komplett "orginalt" :)

Så går bare å gleder meg til pakkene begynner å dukke opp på døra \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...